آخرین اخبار

23. شهريور 1394 - 10:05   |   کد مطلب: 28787
معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی اداره‌کل آموزش و پرورش استان همدان از پیش‌بینی کسب درآمد یک میلیارد تومانی فروش فضاهای مازاد در آموزش و پرورش خبر داد.

به گزارش آوای سیدجمال، به نقل از ایسنا، "محمد بداغی" در گفت‌و‌گو با خبرنگار ما، اظهار کرد: بر اساس قوانین موجود هر دستگاهی می‌تواند فضاهای مازاد خود را به فروش رسانده و هزینه آن را صرف احداث پروژه‌های مهم کند.

وی افزود: در حال حاضر فضاهای مازاد موجود در آموزش و پرورش شناسایی و درآمد آن به طور متوسط یک میلیارد تومان پیش‌بینی شده است.

بداغی تصریح کرد: در حال حاضر مجموعه آموزش‌و‌پرورش پیگیر اجرای پروژه مهر و بازگشایی مدارس است تا این روز با آرامش سپری شود.

وی خاطرنشان کرد: در مناطق روستایی با توجه به کاهش جمعیت دانش‌آموزان احتمال دارد با یکدیگر ادغام شوند و از فضاهای مازاد برای درآمدزایی استفاده شود اما برخی مدارس که تعداد دانش‌آموزان کمی داشته باشد برپا بوده و حق واگذاری و فروش این مکان‌ها وجود ندارد.

بداغی در بخش دیگری به وضعیت استعفای برخی نیروها در آموزش‌و‌پرورش اشاه کرد و گفت: استعفای نیرو در آموزش و پرورش کمتر از تعداد انگشتان یک دست بوده است.

وی ادامه داد: افرادی که استعفا می‌دهند احتمال دارد موقعیت بهتری برای اشتغال پیدا کرده باشند و یا برخی از آنها از فعالیت در محیط‌های کاری خسته می‌شوند که در نهایت درخواست آنها منجر به استعفا می‌شود.

بداغی گفت: افرادی که به صورت موردی استعفا می‌دهند برنامه‌ای برای جایگزینی آنها وجود ندارد و باید تعداد افراد مورد نیاز به صورت جمع‌بندی شده به وزارتخانه اعلام شود تا وزارت برای جذب نیرو تصمیم‌گیری کند.

انتهای پیام/ح

دیدگاه شما

نقشه ماهواره ای اسدآباد
پیش بینی وضعیت هوای اسدآباد
بانک ملت
https://telegram.me/Avaseyedjamal