آخرین اخبار

23. شهريور 1394 - 14:58   |   کد مطلب: 28790
فرمانده نیروی انتظامی اسدآباد از ایجاد کلانتری جدید شهرستان در مهرماه سالجاری خبر داد و گفت: این کلانتری در هفته نیروی انتظامی به بهره‌برداری خواهد رسید.

به گزارش آوای سیدجمال، سرهنگ  داود علی بخشی در گفت‌وگو با خبرنگار ما، گفت: توسعه زیرساخت‌های شهری و رشد شهری در همه نواحی از اصلی ترین دلایل یک طرفه شدن خیابان امام(ره)است.
وی تصریح کرد: این اقدام در دراز مدت به نفع شهرستان است بطوری که پس از این عمل شاهد بوده ایم خیابانهای دیگر شهر نیز از رکود درآمده اند و این موضوع هم از لحاظ اقتصادی وهم از لحاظ اجتماعی به نفع همشهریان است.
فرمانده نیروی انتظامی اسدآباد در پاسخ به انتقاداتی در خصوص امکان تردد تاکسی‌ها در این خیابان می‌شود، گفت: با توجه به قرارگیری تعداد زیادی از مراکز آموزشی در این مسیر تصمیم براین شد جهت افزایش امنیت ترافیکی دانش‌آموزان  امکان تردد برای وسایل حمل و نقل عمومی در این مسیر فراهم شد.
وی در بخش دیگری از سخنانش نیز گفت: در به ثمر رسیدن این‌گونه طرح ها نیروی انتظامی فقط در نقش مجری ظاهر شده و تصمیمات در شورای ترافیک گرفته می‌شود.
علی‌بخشی از دستگیری یک باند سه نفره سارقین خودرو و تجهیزات برقی، دو باند مواد مخدر در یکی از روستاهای اطراف و یک باند تهیه و توزیع مواد مخدرصنعتی در سطح شهر خبر داد و گفت: این مهم از اقدامات برجسته نیروی انتظامی شهرستان در طی مدت اخیر است.
وی در خصوص رعایت نکات امنیتی توسط شهروندان نیز به نکاتی اشاره کرد و گفت: سارقین حرفه ای در یک لحظه غفلت مالکین وسایل نقلیه کار خود را انجام میدهند پس لازم است شهروندان به نصب تجهیزات ایمنی و استفاده از آن اهتمام ویژه ای داشته باشند.
فرمانده نیروی انتظامی اسدآباد در ادامه به نقش ویژه مردم در تامین امنیت اشاره کرد و افزود: تا همکاری مردم نباشد امنیت کاملی در شهرستان برقرار نخواهد شد.
وی اضافه کرد: اینکه همه مسائل انتظامی شهرستان را به نیروی انتظامی ربط دهیم تصوری ناقص است چرا که همیاری و همفکری مردم است که باعث جاری شدن امنیت در سطح شهر خواهد شد.
علی بخشی از ایجاد کلانتری جدید شهرستان در مهرماه سالجاری خبر داد و گفت: این کلانتری در هفته نیروی انتظامی به بهره برداری خواهد رسید.
وی با قدردانی از همکاری های فرماندهی انتظامی استان پیرامون تامین پرسنل کلانتری جدید و رفع موانع اداری این پروژه افزود: مکان این کلانتری در ابتدای جاده سنقر پیش بینی شده است.
انتهای پیام/ح
 

دیدگاه شما

نقشه ماهواره ای اسدآباد
پیش بینی وضعیت هوای اسدآباد
بانک ملت
https://telegram.me/Avaseyedjamal