24. شهريور 1394 - 12:00   |   کد مطلب: 28805
همزمان با سراسر کشور با حضور مسئولان شهرستان و استانی و همچنین دانش اموزان معلول از آموزشگاه استثنایی برکت نوآوران اسدآباد بهره برداری شد.

به گزارش آوای سیدجمال، صبح امروز با حضور فرماندار، رئیس ادارات آموزش و پرورش اسدآباد و همچنین رئیس اداره کل آموزش مدارس استثنایی استان همدان آموزشگاه پسرانه استثنایی برکت نوآوران اسدآباد به بهرهبرداری رسید.
در آئین بهره برداری از این آموزشگاه، رئیس اداره آموزش و پرورش اسداباد با بیان اینکه این پروژه در سال 89 کلنگ زنی شده بود، اظهار داشت: دانش اموزان این مدرسه در فضای تاریک و تنگ تحصیل میکردند و امروز بعد از سالیان سال با همت و تلاش مسئولان میتوانند در فضای مدرسه جدید و نو تحصیل کنند و از دانش آموزان، خانواده ها و معلمان و مربیان انان که در این سالها صبوری به خرج دادند، قدردانی می‌کنیم.
جعفر دهبانی بصیر به برپایی نمایشگاهی از دستاوردهای داشن آموزان معلول اشاره کرد و گفت: این دستاوردها نمونه ای از توانمندی و توانایی آنان است که باید مورد حمایت و توجه قرار گیرد.
همچنین سرناظر اداره کل تخریب و نوسازی مدارس استان همدان نیز با ارائه گزارشی از وضعیت مدارس در سطح کشور اظهار داشت: در سطح کشور 140 پروژه مدارس استثنایی در حال سخت است که همزمان در سراسر کشور 844 پروژه به بهره برداری میرسد.
حمیدرضا شیرازیان با بیان اینکه 8 مدرسه در سطح استان همدان به بهره برداری میرسد، افزود: این مدرس 49 کلاسه هستند.
وی با اشاره به بهره برداری پروژه مدرسه استثنایی شهر اسداباد، گفت: این پروژه در مساحت 550 متر مربع زر بنای مفید ساخته شده دارای اتاق اداری، شنوایی سنجی، بینایی سنجی و نمازخانه است.
وی افزود: دیوار این مدرسه 250 متر طول دارد و 2500 متر نیز آسفالت ریزی محوطه مدرسه انجام شده است.
وی تصریح کرد: اعتبارات این پروژه از محل اعتبارات استانی بود که برای تکمیل آن از اعتبارات طرح برکت به مبلغ 500 میلیون تومان هزینه شده است.
انتهای پیام/ح
 

دیدگاه شما

نقشه ماهواره ای اسدآباد
پیش بینی وضعیت هوای اسدآباد
بانک ملت
https://telegram.me/Avaseyedjamal