آخرین اخبار

17. آبان 1400 - 13:20   |   کد مطلب: 40520
حسین عسگری‌مهرور با بیان اینکه استقبال مردم برای بازگشایی مدارس در اسدآباد خوب بوده است، افزود: برخی از مدارس برای نصب تهویه اقدام کردند و البته بسیاری از مدارس با مشکل مالی برای تهیه فن تهویه مواجه هستند.

به گزارش آوای سیدجمال، در ستاد کرونای اسدآباد که با یک روز تأخیر برگزار شد، از فوت یک نفر بیمار کرونایی و استقبال مردم برای بازگشایی مدارس تا نبود تهویه در کلاسهای درس بحث و بررسی شد.

 

 

حسین عسگری‌مهرور، رئیس اداره آموزش و پرورش شهرستان اسدآباد در ستاد کرونای این شهرستان با اشاره به اینکه مدارس در شهرستان اسدآباد در طی ۴ مرحله به صورت تدریجی بازگشایی شدند، اظهار کرد: برخی از مدارس بالای ۵۰۰ و ۶۰۰ نفره هنوز بازگشایی نشدند که تا اول آذر ماه بازگشایی خواهندشد.

 

وی با بیان اینکه شرایط هر مدرسه فرق دارد و برای بازگشایی اختیار با مدیران مدارس است، افزود: آموزش‌ها ترکیبی از مجازی و حضوری است و البته کلاس حضوری برای دانش آموزانی که واکسن نزدند، برقرار نمی‌شود.

 

وی با بیان اینکه استقبال مردم برای بازگشایی مدارس در اسدآباد خوب بوده است، افزود: برخی از مدارس برای نصب تهویه اقدام کردند و البته بسیاری از مدارس با مشکل مالی برای تهیه فن تهویه مواجه هستند.

 

وی با اشاره به اینکه بسیاری از دانش آموزان به خصوص در حاشیه شهر به دلیل نداشتن بنیه قوی مالی برای تهیه ماسک با مشکل مواجه هستند، گفت: البته ما هم برای تهیه ماسک در مدارس با مشکل مواجه‌ایم.

 

وی با اشاره به وجود سه مدرسه شبانه روزی دارای در شهرستان، گفت: هنوز خوابگاه و محوطه آشپزخانه این مدارس به دلیل شرایط کرونا بازگشایی نشدند و دانش آموزان روستاهای دوردست هم در حال تردد به مدرسه هستند.

انتهای پیام/ن

دیدگاه شما

نقشه ماهواره ای اسدآباد
پیش بینی وضعیت هوای اسدآباد
بانک ملت
https://telegram.me/Avaseyedjamal