آخرین اخبار

8. مهر 1394 - 21:47   |   کد مطلب: 28843
عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس با بیان اینکه تاکنون هیچ گزارشی از شیوع بیماری کرونا در کشور منتشر نشده است، گفت: همچنین هیچ‌یک از حجاجی که تا امروز به کشور بازگشته‌اند ناقل بیماری کرونا نبوده‌اند.

به گزارش آوای سیدجمال، به نقل از خبرگزاری خانه ملت،‌  حمید رضا عزیزی‌فارسانی در گفت وگویی با هشدار نسبت به شیوع بیماری کرونا در کشور، افزود: رعایت بهداشت در زمینه پیشگیری از بیماری‌های واگیردار جزو اصول اولیه در مراسم و مناسک حج به شمار می‌رود.

نماینده مردم اردل، کیار، کوهرنگ و فارسان در مجلس شورای اسلامی، با بیان اینکه بیماری کرونا در عربستان شیوع زیادی پیدا کرده است، ادامه داد: بیماری کرونا ویروسی بوده و منجر به مشکلات تنفسی می‌شود، از علائم ابتلا به این بیماری نیز ضعف شدید عضلات، تب و بی‌حالی است که حتی از طریق دست دادن نیز منتقل می‌شود.

این نماینده مردم در مجلس نهم، تصریح کرد: البته تاکنون هیچ گزارشی از شیوع بیماری کرونا در کشور منتشر نشده و هیچ‌یک از حجاجی که تا امروز به کشور بازگشته‌اند ناقل بیماری کرونا نبوده‌اند.

عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی، با یادآوری نقش وزارت بهداشت در آموزش و پیشگیری از ابتلا به بیماری کرونا، تاکید کرد: این وزارتخانه باید با همکاری هلال احمر و سازمان حج و هماهنگی با کارشناسان مربوطه آموزش و پیشگیری را مورد نظر قرار دهند و همچنین از طریق صدا و سیما هشدارهای لازم به افراد جامعه جهت مراقبت برای عدم ابتلا این بیماری ارایه شود.

به گزارش خبرگزاری خانه ملت، پیش از این وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی با اشاره به اینکه ویروس کرونا  در عربستان ریشه‌کن نشده است گفت خوشبختانه هیچکدام از حجاج ایرانی تاکنون به ویروس کرونا آلوده نشده‌اند

دیدگاه شما

نقشه ماهواره ای اسدآباد
پیش بینی وضعیت هوای اسدآباد
بانک ملت
https://telegram.me/Avaseyedjamal