آخرین اخبار

12. مهر 1394 - 12:14   |   کد مطلب: 28872
مدرس حوزه و انشگاه با اشاره به بیانات رهبر انقلاب، گفت: اگر تسلیم دشمن شویم اسلام ما یک اسلام بی‌محتوایی می‌شود همانند یک اسلام آمریکایی نه شهادت دارد و نه شهامت؛ نه ایثار دارد و نه امر به معروف و نهی از منکر و ما هیچگاه تسلیم دشمن نخواهیم شد چرا که اسلام ما اسلام ناب محمدی است.

به گزارش آوای سیدجمال، حجت‌الاسلام محمدحسین صابری‌اراکی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار ما، با اشاره به بیانات اخیر رهبر معظم انقلاب، تأکید کرد: باید نسبت به این بیانات توجه داشته و وظیفه داریم که آن‌ها بازبینی و به آن عمل کنیم.

وی تصریح کرد: رهبر انقلاب در رهنمودی فرمودند که دشمن نقطه تسلیم را از ما می‌خواهد تا دست از دشمنی خود بردارد و اگر ما تسلیم شویم همه امکانات را برای ما فراهم می‌کنند، تحریم که نداریم هیچ بلکه امتیازات دیگر هم به ما می‌دهند و این در حالی است که اگر تسلیم شدیم تمام اعتقادات، امتیازات اخلاقی و آموزه‌های قرآنی را واگذار کرده‌ایم.

مدرس حوزه و انشگاه ادامه داد: اگر تسلیم دشمن شویم اسلام ما یک اسلام بی‌محتوایی می‌شود همانند یک اسلام آمریکایی نه شهادت دارد و نه شهامت؛ نه ایثار دارد و نه امر به معروف و نهی از منکر؛ نه برائت از مشرکان و ما هیچگاه تسلیم دشمن نخواهیم شد چرا که اسلام ما اسلام ناب محمدی است.

صابری اراکی افزود: رهبر انقلاب فرمودند که مردم مقاومت و پایداری کنند تا ان‌ها تسلیم حقایق دینی ما شوند و نه ما تسلیم دشمن؛

وی در خصوص حادثه منا نیز گفت:  شهید رکن‌آبادی دیپلماتی که حضور داشت و تمام سندها و قطعنامه برائت از مشرکان را ایشان قرائت کرد و اینان گفتند که شهید رکن آبادی حضور نداشته است و این است که دشمنان منکر احادیث و قرآن ما میشوند برای رسیدن به منافع سؤو خائنانه خودشان؛

مدرس حوزه و انشگاه گفت: با اینکه هزاران نفر که در حادثه منا کشته شدند، باز هم به فکر منافع شخصی خود هستند و کشوری که در کشور دیگر مسلمان کشی راه انداخته برای او یک نفر و صد هزار نفر کشتن فرقی نمیکند.

وی در خصوص عذرخواهی آل سعود از ملت ایران، گفت: مقام معظم رهبری خطی را فرمودند که ایران تعارف با کسی ندارد و بازتاب ما خشن و سخت خواهد بود خودشان را جمع و جور کردند که  البته این برای ایران کفایت نمی‌کند و تحت زعامت رهبری همین موضوع  باتلاقی برای آنان خواهد شد.

انتهای پیام/ن

دیدگاه شما

نقشه ماهواره ای اسدآباد
پیش بینی وضعیت هوای اسدآباد
بانک ملت
https://telegram.me/Avaseyedjamal