آخرین اخبار

16. مهر 1394 - 13:30   |   کد مطلب: 28921
استاندار همدان گفت: اجازه نمی‎دهم کسی چوب لای چرخ سرمایه‎گذاری و اشتغال استان بگذارد.

به گزارش آوای سیدجمال،به نقل از خبرگزاری فارس از همدان، محمدناصر نیکبخت ظهر امروز در کارگروه اشتغال و سرمایه‌گذاری استان همدان با اشاره به سفر ریاست جمهوری به همدان اظهار کرد: در این سفر 850 میلیارد تومان طرح عمرانی با تخصیص صد درصد به تصویب رسید.

 

وی افزود: یک‎هزار و 200 میلیارد تومان تسهیلات بانکی در قالب سرمایه در گردش و سرمایه ثابت برای واحدهای تولیدی و صنعتی همدان تصویب شد.

 

استاندار همدان بیان کرد: مدیران بانک‎های استان همدان باید برای جذب این تسهیلات پیگیری جدی داشته باشند و رسیدگی به طرح‌ها را مورد توجه قرار دهند.

 

وی گفت: از میزان تسهیلات بانکی که برای استان در سفر ریاست جمهوری تصویب شد، مبلغ 200 میلیارد تومان به سد گرین نهاوند اختصاص داده شد.

 

نیکبخت با بیان اینکه تا زمانی که در همدان هستم اجازه نمی‎دهم کسی چوب لای چرخ سرمایه‎گذاری و اشتغال استان بگذارد، خاطرنشان کرد: توقعاتی در سفر ریاست جمهوری به استان برای مردم ایجاد شده و این در حالی است که شرایط اقتصادی و مالی کشور مناسب نیست.

 

استاندار همدان گفت: در سفر اخیر رئیس جمهور به همدان درخواست‎های مردمی بسیاری ثبت شده و نمی‎توان درباره واقعی یا غیرواقعی بودن تقاضاها اظهار نظر کرد، معتقدم همه درخواست‎ها قابل احترام هستند.

 

وی بیان کرد: در پرداخت و اعطای تسهیلات بانکی به درخواست‎های مردمی باید پرداخت وام ازدواج و اشتغال در اولویت قرار گیرد.

 

نیکبخت خاطرنشان کرد: در یکی از برنامه‎های سفر رئیس جمهور دولت گذشته، مبلغ 46 میلیارد تومان به استان همدان برای پاسخگویی به درخواست‎های مردمی اختصاص داده شد که هیچ سندی مبنی بر محل هزینه‎کرد این اعتبار وجود ندارد.

 

انتهای پیام/ن

دیدگاه شما

نقشه ماهواره ای اسدآباد
پیش بینی وضعیت هوای اسدآباد
بانک ملت
https://telegram.me/Avaseyedjamal