آخرین اخبار

18. مهر 1394 - 4:17   |   کد مطلب: 28936
فرمانده سپاه ناحیه اسدآباد در پیامی به مناسب شهادت سردار شهید همدانی:
سردار شهید همدانی از فرماندهان شاخص کشور و افتخارات استان همدان بود
فرمانده سپاه ناحیه اسدآباد در پیامی به مناسبت شهادت مظلومانه سردار شهید حسین همدانی گفت: ایشان فرمانده ای شاخص در سطح کشور و از افتخارات کشور اسلامی ایران و استان همدان بود.

به گزارش آوای سیدجمال، در پی شهادت سردار سرلشکر حسین همدانی در سوریه، سرهنگ حسن وحدت‌جعفری فرمانده سپاه ناحیه اسدآباد، پیامی صادر کرد که متن این پیام بدین شرح است:

 

بسم‌الله الرحمن الرحیم

شهادت سردار سرافراز و دلاور حاج حسین همدانی در میدان حمایت از مقاومت اسلامی و کمک‌های مستشاری به ارتش در سوریه را به محضر حضرت ولی عصر صاحب‌الزمان(عج)، نایب بر حقش رهبر معظم انقلاب، خانواده معظم آن شهید و مردم شهیدپرور استان همدان و همچنین همرزمان ایشان عرض تبریک و تسلیت دارم.

 

شهید همدانی گلگون کفن در طول هشت سال دفاع مقدس نقش بسزایی در خطوط  مقدم جبهه و پیروزی رزمندگان اسلام از خود بروز داد که همواره خود را وقف اسلام نمود.

 

این شهید والامقام از فرزندان انقلاب و شاگردان مکتب امام راحل و مقام معظم انقلاب بود که در کمک به جبهه مقاومت و پیروزی رزمندگان این جبهه نیز مقابل رژیم صهیونیستی ایستادگی کرد و به مبارزه با گروهک‌های تکفیری و داعشی در دفاع از حرم حضرت زینب(س) به عنوان مستشار ارشد نقش بسزایی داشته است.

 

او که عمری را در خدمت به اسلام و انقلاب و نظام اسلامی سپری نمود خداوند متعال پاداش ایشان را با  چشاندن شهید شیرین شهادت جبران کرد.

 

یاد و خاطرش  گرامی و خون پاکش انشالله باعث پیروزی رزمندگان جبهه مقاومت و نابودی دشمنان اسلام مخصوصا" گروهای منحرف داعشی خواهد گردید .

 

 

والسلام علیکم و رحمة الله و برکاته

سرهنگ حسن وحدت‌جعفری

فرمانده سپاه ناحیه اسدآباد

 

انتهای پیام/ن

 

 

دیدگاه شما

نقشه ماهواره ای اسدآباد
پیش بینی وضعیت هوای اسدآباد
بانک ملت
https://telegram.me/Avaseyedjamal