آخرین اخبار

13. مهر 1399 - 23:43   |   کد مطلب: 37026
فرمانده سپاه ناحیه همدان گفت: پنجمین سالگرد شهادت سردار همدانی و شهدای مدافع حرم استان همدان برگزار می‌شود.

به گزارش آوای سیدجمال، علی بقایی امشب در جمع خبرنگاران اظهار کرد: پنجمین سالگرد شهادت سردار حسین همدانی و شهدای مدافع حرم استان روز چهارشنبه ۱۶ مهرماه در همدان برگزار می‌شود.

 

وی افزود: این مراسم همراه با برنامه‌های متنوع با حضور مسئولین و مردم شهیدپرور همدان در حسینیه امام خمینی(ره) با رعایت تمام پروتکل‌های بهداشتی همزمان با نماز مغرب و عشا برگزار می‌شود.

 

فرمانده سپاه ناحیه همدان با بیان اینکه سخنران این مراسم سرلشگر محسن رضایی، دبیر مجمع تشخصص مصلحت نظام است، گفت: حوزه‌های مقاومت با رده‌های بسیج نیز برای گرامیداشت سالگرد شهادت قافله‌سالار مدافعان حرم برنامه‌هایی را پیش‌بینی کرده و اجرا خواهند کرد.

 

وی تصریح کرد: از دیگر برنامه‌های سالگرد شهادت شهید همدانی برگزاری برنامه‌های یادواره در فضای باز با رعایت پروتکل‌های بهداشتی است.

 

بقایی گفت: با هماهنگی هیئت رزمندگان نیز برنامه‌ای در سطح شهرستان با توجه به نقش محوری که ایشان در تاسیس هیئت رزمندگان ثارالله داشته‌اند خواهیم داشت.

 

وی گفت: همچنین با نام و یاد شهید «همدانی» و شهدای انقلاب اسلامی؛ به همت جاماندگان اربعین حسینی بسته‌های کمک‌های مومنانه بین نیازمندان و خانواده‌های بی‌بضاعت توزیع می‌شود.

 

فرمانده سپاه ناحیه همدان خاطرنشان کرد: با هماهنگی رسانه‌ها بازخوانی خاطرات همرزمان شهید «همدانی» و دوستان ایشان انجام می‌شود که از برنامه‌های پیش‌بینی شده شهادت سردار شهید «حاج حسین همدانی» خواهد بود.

انتهای پیام

دیدگاه شما

نقشه ماهواره ای اسدآباد
پیش بینی وضعیت هوای اسدآباد
بانک ملت
https://telegram.me/Avaseyedjamal