آخرین اخبار

18. مهر 1394 - 5:19   |   کد مطلب: 28937
پیام تسلیت امام جمعه اسدآباد به مناسبت شهادت سردار همدانی:
ولایتمداری، ساده زیستی و خاکی بودن سردار شهید همدانی الگوی برای همگان است
امام جمعه اسدآباد با ارسال پیام تسلیتی به مناسبت به شهادت رسیدن سردار شهید همدانی، گفت: ایشان از فرماندهان سبزپوش 8 سال دفاع مقدس است که ولایتمداری، ساده زیستی و خاکی بودن از ویژگی‌های بارزشان بود.

به گزارش آوای سیدجمال، در پی شهادت سردار سرلشکر حسین همدانی در سوریه، حجت‌الاسلام سیدموسی حسینی‌مجد امام اسدآباد، پیامی صادر کرد که متن این پیام بدین شرح است:

بسم‌ رب شهدا و صدقین

با دلی پر از غم و چشمی پر از اشک و اندوه فراوان به شهادت رسیدن سردار بزرگ اسلام سرتیپ سرلشکر پاسدار شهید حاج حسین همدانی را به محضر حضرت ولی عضر(عج) و رهبر فرزانه انقلاب، نیروهای مسلح و سبزپوشان سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و همه مردم کشور ایران اسلامی به خصوص مردم شهید پرور و عزیز استان همدان تبریک و تسلیت عرض می‌نمائیم.

 

لیاقت نیروهای بزرگی مانند سردار شهید همدانی شهادت است و شهید حسین همدانی از فرماندهان  8 سال دفاع مقدس و انسان‌های شاخص و بزرگی است که در میدان جهاد و مبارزه و در همه میدان‌ها سربلند و سرافرازانه بیرون آمدند.

 

ایشان مایه افتخار نیروهای مسلح و مردم شرافتمند است که نه تنها  در دفاع از مرزهای مقدس ایران زمین بلکه بنا به تشخیص سران بزرگ مملکت اسلامی ما در جبهه مقاومت منطقه حضور فعال پیدا کرد و با تمام غیرت دفاع نمود و سرانجام به اوج قله انسانیت که شهادت است، نائل آمد.

 

زندگی فردی و اجتماعی همدانی مایه الگو برای همگان می‌باشد. آنچه اینجانب در مورد این بزرگ می‌دانم ولایت مداری است و حقانیت کامل با نظام اسلامی و فعالیت شبانه روزی و طاقت فرسا در خدمت به اسلام مسلمین بود و شخصا" شاهد ساده زیستی ایشان و خاکی بودنشان و رونقی که با حضور ارزشمندشان به جلساات مردم انقلابی بدون هیچ تشریفاتی می‌داد، بوده ام.

 

از خداوند منان برای این شهید والامقام علو درجات و صبر عظیم برای خانواده معظم ایشان مسئلت مینمائیم.

حجت‌الاسلام سیدموسی حسینی‌مجد

         امام جمعه اسدآباد

 

انتهای پیام/ن

 

 

 

 

دیدگاه شما

نقشه ماهواره ای اسدآباد
پیش بینی وضعیت هوای اسدآباد
بانک ملت
https://telegram.me/Avaseyedjamal