آخرین اخبار

22. مهر 1394 - 14:43   |   کد مطلب: 28979

به گزارش آوای سیدجمال، به نقل از خبرگزاری فارس، حجت‌الاسلام و المسلمین مرتضی ادیب‌یزدی در گفت‌وگو با ما  با تبریک و تسلیت شهادت سردار همدانی، اظهار کرد: شهادت این سردار بزرگ در آستانه ماه محرم نشان‎دهنده عشق این رزمنده به اهل بیت(ع) است، چراکه وی با تمام وجود عاشق حضرت حسین و قمر بنی هاشم (ع) بودند.

 

وی مهم‌ترین پیام‌های عاشورایی را تبعیت از ولایت فقیه و ایجاد وحدت دانست و تصریح کرد: محور اصلی این پیام‌ها در عاشورا تبعیت از ولایت و ایجاد وحدت است.

 

مشاور رئیس رسانه ملی با اشاره به شعار امسال با عنوان «دولت و ملت»، همدلی و همزبانی»، خاطرنشان کرد: باید آحاد جامعه اسلامی با حفظ یکپارچگی و اتحاد در کنار یکدیگر نسبت به مقابله با هرگونه تعرض و جسارت بیگانگان همدل و همزبان باشند.

 

وی با اشاره به استفاده از عنوان «کشته شدن» توسط یک روزنامه در خصوص شهادت سردار همدانی، گفت: این موضوع نشان می‌دهد جریاناتی پشت پرده است که اصالت و از انقلاب درک صحیحی ندارد و نمی‌تواند مراحل کمال انقلاب را بفهمد.

 

ادیب‌یزدی ادامه داد: بعید نیست این جریانات خبیث خارج از مرزها برای ایجاد تفرق در جامعه دستور بگیرند، بنابراین باید بیدارگری در جامعه آن‌ چنان عمیق و جدی باشد که این‌گونه تلاش‌ها نتواند خللی به وحدت مردم برساند.

 

وی افزود: البته مردم ایران اسلامی همواره بصیرت خود را نسبت به مسائل مختلف نشان داده‌اند.

 

مشاور رئیس رسانه ملی در ادامه سخنانش در خصوص عدم توجه صدا و سیمای همدان به شهرستان‌های کوچکی مانند اسدآباد، گفت: صدا و سیما باید به شهرستان‎ها، بخش‎ها و حتی روستاها توجه داشته باشد.

 

وی افزود: ریشه‌های اصلی و مویرگ‎های جذب نیرو برای کشور در درجه اول روستاها هستند و این مهم باید مدنظر برنامه‌ریزان رسانه ملی باشد.

 

انتهای پیام/

دیدگاه شما

نقشه ماهواره ای اسدآباد
پیش بینی وضعیت هوای اسدآباد
بانک ملت
https://telegram.me/Avaseyedjamal