آخرین اخبار

27. مهر 1394 - 12:26   |   کد مطلب: 29047
خانواده سردار شهید همدانی با صدور پیامی:
شهید همدانی بذر مقاومت را در کشتزار جان‌ها کاشته است
خانواده سردار شهید حاج حسین همدانی با صدور پیامی اعلام کردند: امروز تنها ما خانواده شهید حسین همدانی نیستیم؛ «ابووهب» سال‌هاست که بذر مقاومت را در کشتزار جان آنان که در صفی «کَأَنَّهُم بُنیَانٌ مَّرْصُوصٌ» ایستاده‌اند، کاشته است.

به گزارش آوای سیدجمال، به نقل از خبرگزاری فارس از همدان، خانواده سردار شهید حاج حسین همدانی با صدور پیامی مراتب تشکر و قدردانی خود را از مقام معظم رهبری و حضور پرشور مردم انقلابی در تشییع پیکر این شهید بزرگوار اعلام کردند.

 

متن پیام بدین شرح است: «إِنَّ الَّذینَ قالوا رَبُّنَا اللَّهُ ثُمَّ استَقاموا تَتَنَزَّلُ عَلَیهِمُ المَلائِکَةُ أَلّا تَخافوا وَلا تَحزَنوا وَأَبشِروا بِالجَنَّةِ الَّتی کُنتُم توعَدونَ» (سوریه فصلت ـ آیه 30)

 

خدای را شاکر و سپاسگزاریم که رزمنده قدیمی و صمیمی حاج حسین همدانی پس از سال‌ها جهاد فی سبیل‌الله برای دفاع از حریم آل‌الله در آستانه محرم به مقام «ارتزاق عند الرّب» رسید و این مزد تلاش‌ها و تعبدها، زخم‌ها و صبوری‌ها در یک سلوک گمنامی چهل ساله بود.

 

در جغرافیای ایمان او نبض کره خاک از «بازی‌دراز» تا «حلب» در شریان «کربلا» می‌تپید و حد جهاد از فتح خرمشهر تا فتح قدس امتداد داشت.

 

زهی سعادت و بسی فخر که همرزم «صیاد» و «همت» و «مغنیه» با تأسی به «علم‌الهدای» ولایت بر قامت دین «زین‌الدین» شد و افق «وَأَبشِروا بِالجَنَّةِ الَّتی کُنتُم توعَدون» را به صف مجاهدان «و منهم من ینتظر» نشان داد.

 

ما خانواده آن یار صدیق و عاشورایی ولایت با عرض تبریک و تسلیت به پیشگاه حضرت ولی‌عصر (ارواحنا له الفداء) بر خود فرض می‌دانیم ضمن تجدید پیمان با آرمان‌های امام راحل و پیروی از فرامین مقام معظم رهبری (مدظله‌العالی) از عنایت و پیام مولا و مقتدایمان امام خامنه‌ای عزیز قدردانی و تشکر کنیم.

 

خیل عظیم ارادتمندان آن شهید به معراج رسیده از قاطبه ملت شریف ایران به ویژه مراجع عظام تقلید، خانواده‌های معظم شهدا، جانبازان و آزادگان، رؤسای سه قوه، اعضای هیئت دولت و نمایندگان مجلس شورای اسلامی، فرماندهان گرانقدر نیروهای مسلح، یادگاران سلحشور دفاع مقدس، مدافعان حرم از عراق، لبنان و سوریه ما را شرمنده محبت‌ها و پیام‌های خود کرده‌اند که رهین بزرگواری و نگاه بصیرانه آن‌ها هستیم.

 

همچنین از مردم فهیم و ولایتمدار استان همدان به ویژه شهر دارالمومنین و دارالمجاهدین همدان که در همه حال همراه و در کنار خانواده شهید بودند و ما را مورد لطف و مهربانی خود قرار دادند، تشکر می‌کنیم.

 

امروز تنها ما خانواده شهید حسین همدانی نیستیم؛ «ابووهب» سال‌هاست که بذر مقاومت را در کشتزار جان آنان که در صفی،«کَأَنَّهُم بُنیَانٌ مَّرْصُوصٌ» ایستاده‌اند، کاشته و از کوثر زلال عاشورا سیراب‌شان کرده است.

 

رحمت خدا بر شهید همدانی و بر همه مجاهدان راه حق.

 

«والسلام‌علیکم و رحمة‌الله و برکاته»

همسر و فرزندان شهید حسین همدانی

 

انتهای پیام/ن

دیدگاه شما

نقشه ماهواره ای اسدآباد
پیش بینی وضعیت هوای اسدآباد
بانک ملت
https://telegram.me/Avaseyedjamal