آخرین اخبار

9. آبان 1394 - 21:51   |   کد مطلب: 29203
چشم‌انتظاری خانواده‌های مفقودان فاجعه منا /
برادر رکن‌آبادی:هنوز بی خبریم/فرزند یکی از مفقودان: خبر جدیدی نداریم
با وجود اینکه بیش از یک ماه از رخ داد فاجعه منا می‌گذرد؛ اما هنوز آمار و اطلاعات دقیقی از وضعیت مفقودان این حادثه عظیم انسانی در اختیار دولت و ملت ایران قرار نگرفته است.

به گزارش آوای سیدجمال، به نقل از شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ با وجود اینکه بیش از یک ماه از رخ داد فاجعه منا می‌گذرد؛ اما هنوز آمار و اطلاعات دقیقی از وضعیت مفقودان این حادثه عظیم انسانی در اختیار دولت و ملت ایران قرار نگرفته است.

 

به گفته اوحدی رئیس سازمان حج و زیارت؛ 36 نفر از زائران کشورمان در این حادثه مفقود شده‌اند که از جمله آن‌ها می‌توان به غضنفر رکن آبادی سفیر سابق ایران در لبنان اشاره کرد و 29 زائر هم در عربستان دفن شده‌اند.

 

برادر غضنفر رکن آبادی دیپلمات مفقود شده ایرانی در منا در گفت‌وگو با خبرنگار ما با اشاره به صحبت‌های رئیس مجلس درخصوص پیدا کردن سرنخ‌هایی از دیپلمات مفقود شده ایرانی گفت: متاسفانه هیچ‌کس ما را در جریان اخبار مربوط به برادرم قرار نمی‌دهد و ما هم مثل بقیه مردم فقط از اخبار کلی که توسط صدا و سیما و خبرگزاری‌ها اعلام می‌شود اطلاع داریم.

 

عارف قلی پور فرزند یکی دیگر از مفقودان فاجعه منا در خصوص آخرین وضعیت مفقودان این حاثه به خبرنگار ما گفت: خبر جدیدی از وضعیت مفقودان نداریم؛البته نتایج آزمایش DNA را برای عربستان فرستاده‌اند.

 

وی افزود: هنوز اطلاعی از حضور تیم پزشکی قانونی ایران در عربستان ندارم اما به نظرم ویزای تیم پزشکی قانونی صادر شده است و امیدورام هرچه زودتر با حضور در عربستان به مشکلات خانواده مفقودان رسیدگی کنند.

انتهای پیام/ن

دیدگاه شما

نقشه ماهواره ای اسدآباد
پیش بینی وضعیت هوای اسدآباد
بانک ملت
https://telegram.me/Avaseyedjamal