آخرین اخبار

15. آبان 1394 - 13:04   |   کد مطلب: 29271
فرمانده سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان با با بیان اینکه مسائل ما و آمریکا سابقه 62 ساله دارد و شامل 25 سال پیش از پیروزی انقلاب اسلامی و 37 سال در زمان حیات نظام مقدس جمهوری اسلامی است، گفت: روشنفکرنماها نمی‌خواهند خباثت آمریکا را باور کنند

به گزارش آوای سیدجمال، به نقل از مغرب، سردار غلامعلی ابوحمزه در مسجد محمدیه دره مرادبیگ همدان به تشریح چرایی سر دادن شعار «مرگ بر آمریکا» پرداخت و اظهار کرد: مسائل ما و آمریکا سابقه 62 ساله دارد و شامل 25 سال پیش از پیروزی انقلاب اسلامی و 37 سال در زمان حیات نظام مقدس جمهوری اسلامی است.

وی با بیان اینکه حرکت دولت آمریکا علیه ایران از کودتای زاهدی در سال 1332 آغاز شد، افزود: پیش از کودتای سال 32، انگلستان از سال 1304 بر کشور ایران حاکمیت داشت و در برخی از مواقع نفوذ شوروی در کشور فزونی یافت اما پس از کودتای سال 32، آمریکا وارد کشور شد.

فرمانده سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان با بیان اینکه در 25 سال پیش از پیروزی انقلاب چیزی جز خباثت، ظلم و بی‌بندوباری از آمریکا دیده نشده است، تصریح کرد: در این مدت یک نقطه روشن از آمریکا در ایران دیده نمی‌شود و جای تعجب دارد که برخی از روشنفکرنماها معتقدند آمریکا به ایران خدمت کرده است.

وی با بیان اینکه اقدامات ایران پس از پیروزی انقلاب اسلامی نیز به پنج بازه زمانی قابل تقسیم است، ادامه داد: بین فاصله زمانی 1357 تا 1359 همه ترورها، جریان‌های ضد انقلاب، ماجرای دولت موقت، ماجرای بنی‌صدر و ترور 17 هزار مردم بی پناه تنها به جرم داشتن محاسن، تسبیح و انداختن پیراهن روی شلوار زیر سر آمریکاست.

سردار ابوحمزه با بیان اینکه آمریکا اخیراً به دست داشتن در جریان بمب‌گذاری حزب جمهوری اسلامی، حمله طبس، کودتاها در ایران و... اعتراف کرده است، خاطرنشان کرد: آمریکا از سال 59 تا 67 نیز جنگ گسترده‌ای را به جمهوری اسلامی ایران تحمیل کرد.

وی با بیان اینکه جنگ ایران با عراق از 31 شهریور سال 59 آغاز و در سوم خرداد 1361 پایان یافت، گفت: در جریان عملیات‌های آزادسازی خرمشهر، عراقی‌ها 20 هزار کشته و 15 هزار اسیر دادند و جنگ ایران با عراق تمام شد، پس از آن همه دنیا وارد جنگ شدند به طوری که ما از 35 تا 40 کشور مختلف اسیر گرفتیم.

فرمانده سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان با بیان اینکه پاسخ خون هزاران شهید، جانباز و آزاده در طول هشت سال دفاع مقدس را چه کسی خواهد داد، اظهار کرد: افرادی که از ارتباط و مذاکره با آمریکا دم می‌زنند یا این مسائل را درک نمی‌کنند و یا واقعاً به آمریکا وابسته هستند.

وی با اشاره به اینکه دشمنان به دنبال نفوذ و ایجاد انحراف در ارکان نظام، مردم، مسئولان و اعتقادات و باورهای جامعه هستند، افزود: در سومین بازه زمانی رویارویی آمریکا با ایران یعنی فاصله سال‌های 68 تا 78 نفوذ، استحاله و براندازی در دستور کار آمریکا قرار گرفت و در 18 تیر 1378 منجر به فاجعه کوی دانشگاه شد که بعد از ان اعلام کردند جمهوری اسلامی به جمهوری دموکراتیک ایران تبدیل شده و نیت آنان با این کلام قابل تشخیص است.

سردار ابوحمزه با بیان اینکه در بازه زمانی 78 تا 88 اقدامات آنان منجر به فتنه 88 شد، تصریح کرد: در این زمان برخی از افراد که مسئولیت‌های عالی‌رتبه در نظام داشتند به سران فتنه، ساکتین فتنه و پدرخوانده فتنه تبدیل شده و تا به امروز هم هیچ کدام توبه نکرده و همچنان در حال توطئه هستند.

وی با اشاره به اینکه این قضایا آمریکا را خوشحال کرد، ادامه داد: اگر این اتفاقات را ریشه‌یابی کنیم به صهیونیست‌ها و آمریکا می‌رسیم.

فرمانده سپاه همدان با بیان اینکه در بازه زمانی سال 88 تاکنون آمریکا تحریم و اعمال فشارهای اقتصادی را دنبال کرد، خاطرنشان کرد: این اتفاقات دلیل سر دادن شعار «مرگ بر آمریکا» است و پشت این شعار دلیل، منطق و برهان قرار دارد.

وی با بیان اینکه با توجه به رهبری‌های داهیانه مقام معظم رهبری، توطئه‌های آمریکا در حوزه‌های مختلف شکست خورد، گفت: امروز آمریکا تمام تلاش خود را در امور فرهنگی به کار گرفته و در دو حوزه فساد فکری و فساد اخلاقی ورود پیدا کرده است.

سردار ابوحمزه اظهار کرد: در حوزه فساد فکری سئوالاتی چون چرا انقلاب کردید؟ چرا به راهپیمایی می‌روید؟ چرا جنگیدید؟ و سئوالات دیگری از این دست مطرح کرده و سعی دارند تا ارزش‌ها و مبانی دینی را از افراد گرفته و برای تحقق این هدف برای هر قشر نسخه‌‎ای جداگانه می‌نویسند.

وی افزود: در حوزه فساد اخلاقی نیز با مسائلی چون طراحی لباس‌ها و آرایش‌های نامناسب و مستهجن، روابط ناسالم با بهره‌گیری از ابزاری چون شبکه‌های ماهواره‌ای ورود پیدا کرده است.

فرمانده سپاه انصارالحسین(ع) در استان همدان با بیان اینکه ماهواره به هر خانواده‌ای که راه یافت؛ دین از آن خارج می‌شود، تصریح کرد: شبکه‌های ماهواره‌ای با تولید سریال‌ها و به‌کارگیری روش‌های موذیانه، زیرکانه و شیطانی به دنبال ایجاد فساد اخلاقی در جامعه هستند.

وی با اشاره به اینکه شبکه‌های ماهواره‌ای باعث فراموشی دین و خدا خواهند شد، ادامه داد: برای تحقق فساد اخلاقی ابزارهایی چون فیلم‌های مستهجن، کتاب و عکس مستهجن و شبکه‌های اجتماعی استفاده می‌کنند.

سردار ابوحمزه خاطرنشان کرد: طراحان اصلی این ابزارها و استراتژی‌ها، کمپانی‌های بزرگ اسرائیلی ـ آمریکایی هستند و آیا با توجه به این مسائل نباید به این دولت شعار «مرگ» فرستاد؟

وی با بیان اینکه رد پای آمریکا در غزه، فلسطین، لبنان، سوریه، عراق، افغانستان، شمال آفریقا، پاکستان، آسیای میانه و یمن مشهود است، گفت: آمریکا در ویتنام یک میلیون نفر را به خاک و خون کشید و در ژاپن همچنان تأثیرات بمب هسته‌ای که اعمال کرد، بر نسل‌های امروزی پابرجاست.

فرمانده سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان اظهار کرد: افرادی که شعار مرگ بر آمریکا را زیر سئوال می‌برند یا ناآگاه هستند که باید آگاهشان کرد و یا مغرض بوده که باید با آنان برخورد مناسب روی دهد.

وی با تأکید بر اینکه آمریکا در هرجایی که ورود یافت، جنایت پیشه کرد، افزود: در حال حاضر آمریکا در 22 کشور حضور داشته و در 14 کشور نیز حضور نظامی دارد که هدف تمام این اقدامات، مقابله با جمهوری اسلامی است.

سردار ابوحمزه با اشاره به اینکه باید قبل از اینکه دشمنان به مرزهای کشور برسند در منطقه جلوی آن‌ها را گرفت، تصریح کرد: ایران نیروی نظامی در این مناطق ندارد و به صورت مستشاری در منطقه فعالیت می‌کند.

وی با بیان اینکه اگر سردار همدانی در سوریه به ساماندهی نیروهای مردمی نمی‌پرداخت، سوریه در روزهای اول سقوط می‌کرد، ادامه داد: اگر بخواهیم در مقابل آمریکا ایستادگی کنیم باید در درجه نخست به طور کامل از منویات مقام معظم رهبری پیروی کرده و وحدت، انسجام و صمیمیت را بین خود حفظ کنیم.

فرمانده سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان با اشاره به اینکه مسجد بهترین مکان برای تحقق منویات مقام معظم رهبری است، خاطرنشان کرد: افرادی که در مسجد حضور پیدا می‌کنند به دنبال ماهواره نخواهند رفت و نماز، آن‌ها را حفظ می‌کند.

وی با تأکید بر اینکه همه ما باید هر روز بر بصیرت خود بیافزاییم، گفت: بنا به تعبیر مقام معظم رهبری «بصیرت» به معنی هدف شناسی، راه‌شناسی و دشمن‌شناسی است و هر کس این ویژگی‌ها را داشته باشد راه صحیح را گم نخواهد کرد.

سردار ابوحمزه در ادامه از خانواده‌ها خواست جوانان فرهیخته خود را برای طلبه شدن تشویق و هدایت کنند و اظهار کرد: در حال حاضر مشکل کشور ما کمبود روحانی است به طوری که در استان همدان 100 هزار دانشجو وجود دارد اما تعداد طلبه‌ها تنها به 6 هزار نفر می‌رسد.

وی افزود: در استان همدان 60 تا 70 درصد بهترین مساجد با بهترین امکانات به دلیل نبود روحانی تعطیل هستند.

فرمانده سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان تأکید کرد: ما باید در مقابل استکبار همانند 37 سال گذشته، مقاومت کنیم زیرا بالاخره با آمریکا مواجه خواهیم شد و تقابل گسترده‌ای پیدا خواهیم کرد.

وی با بیان اینکه این تقابل تنها در صورت تسلیم یکی از دو طرف منتفی خواهد شد، گفت: امکان تسلیم شدن ما که وجود ندارد زیرا ما پرورش‌یافتگان نهضت عاشورا هستیم و زیر بار زور نخواهیم یافت.

ابوحمزه با بیان اینکه مقامات آمریکایی را صهیونیست‌ها تعیین می‌کنند و اوباما، کری، بوش، کلینتون و کارتر ظاهری هستند، تأکید کرد: شعار «مرگ بر آمریکا» برای آمادگی همیشگی در زمان فرا رسیدن مقابله و درگیری آمریکا و ماست تا ذهن‌ها آماده این رویداد بوده و هوشیار بماند.

دیدگاه شما

نقشه ماهواره ای اسدآباد
پیش بینی وضعیت هوای اسدآباد
بانک ملت
https://telegram.me/Avaseyedjamal