آخرین اخبار

16. آبان 1394 - 18:45   |   کد مطلب: 29281
یک نویسنده با بیان اینکه تاکنون هفت عنوان کتاب در زمینه دانشگاهی تألیف کرده‌ام، گفت: سه کتاب‌ دیگر با موضوع برق در دست تألیف است که به زودی چاپ و وارد بازار می‌شود.

به گزارش آوای سیدجمال، به نقل از خبرگزاری فارس از اسدآباد، فرشاد عسگری یکی از مؤلفان کتاب‌های علمی است که طی چند سال اخیر به تألیف و تدریس کتاب‎های علمی دانشگاهی پرداخته است.

این نویسنده که 23 سال بیشتر ندارد، با تألیف هفت عنوان کتاب یکی از افتخارات شهر آجین و شهرستان اسدآباد است که نخستین کتابش در سطح کشور جزء برترین کتاب‌ها در کشور شناخته شد.

او دارای تحصیلات کارشناسی‌ ارشد مهندسی برق قدرت ـ گرایش ماشین‌های الکتریکی از دانشگاه علوم و تحقیقات تهران است که تاکنون در چند دانشگاه استانی به تدریس مشغول است.

این نویسنده در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اسدآباد، اظهار کرد: حدود پنج سالی است که به تألیف کتاب در زمینه‌های علمی پرداخته‌ام و نخستین کتابم با عنوان «رباتیک» در سال 93 در مراسمی رونمایی شد.

وی با اشاره به اینکه کتاب رباتیک توسط انتشارات «سهادانش» با زحمات آقای قرایی به چاپ رسید، افزود: این کتاب سال گذشته در هفته ملی کتاب به عنوان برترین شناخته شد و لوح سپاس دریافت کرد.

عسگری یادآور شد: این کتاب در دانشگاه‌های آزاد شهرستان‌های همدان و بهار و همچنین دانشگاه ملی سید جمال‌الدین اسدآبادی در حال تدریس است.

وی با بیان اینکه تاکنون هفت عنوان کتاب در زمینه دانشگاهی تألیف کرده است، افزود: این کتاب‌ها شامل مرجع کامل رباتیک، تولید پراکنده برق با انرژی باد با نرم‌افزار pscad، سیستم‌های تولید پراکنده برق و تکنولوژی، روش‌های مدرن تولید انرژی الکتریکی به روش شکافت هسته‌ای، مهندسی و کنترل برق مترو، مرجع کامل الکترونیک و ماشین‌های الکتریکی است.

این استاد دانشگاه از چاپ مجدد کتاب‌های تولید پراکنده برق با انرژی باد با نرم‌افزار pscad، روش‌های مدرن تولید انرژی الکتریکی به روش شکافت هسته‌ای و سیستم‌های تولید پراکنده برق و تکنولوژی خبر داد و افزود: این کتاب‌ها با ویرایش محتوا و طرح جدید جلد مجدد چاپ خواهد شد.

وی خاطرنشان کرد: کتاب‌های مهندسی کنترل برق مترو ـ تندرو، بین‌شهری و درون‌شهری و زیرزمینی، مرجع قطعات الکترونیک و ماشین‌های الکتریکی در دست تألیف است که به زودی چاپ خواهد شد.

عسگری با بیان اینکه برای چاپ کتاب‌هایم از سوی هیچ سازمانی حمایتی صورت نگرفت، افزود: البته بنده هیچ درخواستی از هیچ مسئولی نداشتم.

وی تأکید کرد: اگر مسئولان از افراد فعال در حوزه علمی حمایت کنند، به طور حتم پیشرفت خوبی در این زمینه خواهیم داشت.

این نویسنده با قدردانی از زحمات و تلاش‌های پدر و مادرش و همکاری مدرس گروه برق دانشگاه آزاد همدان، گفت: مشوق و پشتیبان اصلی بنده در رسیدن به اهداف و تألیف کتب پدر و مادرم بودند که کتاب‌هایم را به آنها تقدیم کرده‌ام.

 

انتهای پیام/ن

دیدگاه شما

نقشه ماهواره ای اسدآباد
پیش بینی وضعیت هوای اسدآباد
بانک ملت
https://telegram.me/Avaseyedjamal