آخرین اخبار

15. تير 1402 - 7:08   |   کد مطلب: 45466
نویسنده اسدآبادی قلم را دوست همراه و همیشگی خود دانست و گفت: ‌ وارد نویسندگی در حوزه کودک که شدم، فهمیدم باید کودک شوی تا بتوانی برای کودکان بنویسی‌ چرا که دنیای کودکان با بزرگسالان فرق می‌کند.

فاطمه بگزاده، در گفت‌وگو با خبرنگار آوای سیدجمال با اشاره به فعالیت خود در عرصه نویسندگی، گفت: نوشتن را از ۱۱ سالگی و با قلم زدن در مجله زن روز، کیهان ‌بچه‌ها و شاهد نوجوان شروع کردم.

 

نویسنده اسدآبادی ادامه داد: داستان‌های کودک و نوجوان زیادی با موضوع شهدا، مهدویت، کمیک ‌استریپ، تربیت خانواده کودک در مجلات معتبر کشوری به چاپ رسیده است.

وی با بیان اینکه اول داستان نویسی را با سوژه‌های نوجوان آغاز کردم و با نشریات بزرگ کشور وارد کار شدم، افزود: در حوزه کودک که وارد شدم، فهمیدم باید کودک باشی تا بتوانی برای کودکان بنویسی‌، دنیای کودکان با بزرگسالان خیلی فرق می‌کند، پا به دنیای کودکی گذاشتم و با چاپ کتاب «یک آقا مهندس مهربان» داستان زندگی شهید مهندس محسن‌ وزوایی متوجه شدم در زمینه کودک هم می‌توانم قلم بزنم.

 

بگزاده با اشاره به تألیف کتاب‌های مختلف خود و کسب رتبه در جشنواره‌های مختلف، گفت: سال 99رتبه اول را جشنواره فلسطین از زیرشاخه‌های جشنواره جهانی فلسطین با موضوع نامحرم، سال ۹۶ رتبه سوم کشوری در جشنواره داستانی حضرت ام‌البنین و سال ۱۴۰۰ با داستان «دنیا را تکان می‌دهم» حائز رتبه اول در جشنواره داستانی بسیج هنرمندان شدم.

 

وی ادامه داد: سال ۱۴۰۰ با داستان «به‌ نام علی‌رضا» رتبه سوم در جشنواره یوسف و سال ۹۹ رتبه دوم داستانی در استان همدان را ازآن خود کردم.

 

نویسنده اسدآبادی خاطرنشان کرد: امسال هم در جشنواره بین‌المللی کنفرانس حمایت از انتفاضه فلسطین رتبه نخست را کسب کردم.

 

وی قلم را سرشار از احساس و عاطفه برای خود دانست و گفت: قلم را با هیچ چیز عوض نمی‌کنم و خدا به من رسالت داده تا از شهدا بنویسم و این رسالت را با افتخار تا جایی که جان دارم انجام می‌دهم.

 

بگزاده با بیان اینکه هرگز به دنبال دیده شدن نبودم، چرا که هر کس برای دیده نشدن کار کند، خدا برای دیده شدنش کار می‌کند، افزود: دوست همراه و همیشگی‌ام قلم است و به او قول می‌دهم تا همیشه دوستان خوبی برای هم باشیم.
انتهای پیام/ن
 

دیدگاه شما

نقشه ماهواره ای اسدآباد
پیش بینی وضعیت هوای اسدآباد
بانک ملت
https://telegram.me/Avaseyedjamal