آخرین اخبار

17. آبان 1394 - 21:30   |   کد مطلب: 29293
افسر سابق آمریکایی در نشست سیاسی دانشگاه پیام نور مرکز اسدآباد:
شکی در شیطان بودن آمریکا نیست/غرب در نبود رهبری چون رهبر ایران حسرت میخورد
افسر سابق نیروی دریایی آمریکا گفت: شکی در این نیست که آمریکا شیطان بزرگی است و اعتقاد دارم که هر روز افرادی بیشتری از ملت آمریکا در حال بیداری هستند و به شیطانی سران دولت آمریکا آگاهی پیدا می‌کنند و امروز ملت ایران یک رهبر با بصیرت و آگاه به امور دارد که ما ملت آمریکا از وجود این رهبر بی بهره هستیم و غرب به دلیل نبود چنین رهبری حسرت می‌خورد.

به گزارش آوای سیدجمال، امروز یک نشست سیاسی در دانشگاه پیام نور مرکز اسدآباد با موضوع «واقعیات جامعه ایالت متحده آمریکا» با حضور جمعی از دانشجویان و اساتید این دانشگاه برگزار شد.

 این نشست سیاسی میزبان یک افسر آمریکایی بود که در شناختی که از دولت آمریکا بدست آورده بود، به این دولت پشت کرده و به افشاگری این دولت پرداخته است.

این افسر اسبق آمریکایی که اهل کالیفرنیا است، در اقدامی پاسپورت آمریکایی خود را آتش زده و تنفر خود را از دولت آمریکایی اعلام کرده است.

در این نشست این افسر اسبق آمریکایی در پاسخ به سؤالات دانشجویان در مورد آمدنش به ایران و واقعیات جامعه ملت متحده آمریکا پاسخ دادند و سخنان ایشان از طریق مترجمی حامد قشقایی برای دانشجویان و اساتید بازگو شد.

 کن اوکیف در پاسخ به سؤال دانشجویی مبنی بر اینکه آیا جنگ جهانی سوم با جنگ بین ایران و آمریکا رقم میخورد؟، گفت: وقوع جنگ جهانی سوم یک احتمال است که نزدیک است و البته اگر بین ایران، اسرائیل و آمریکا یک جنگ رخ دهد قطعا" جنگ جهانی سوم رخ خواهد داد.

وی ادامه داد: بسیاری از جوامع آمریکایی این باور را دارند که این جنگ یک جنگ خطرناک خواهد بود و باید از این جنگ جلوگیری کنیم که یکی از راه‌های جلوگیری از رخداد این جنگ، آگاهی و بصیرت‌زایی بین جوامع است و این امر کمک بزرگی میکند؛

این افسر سابق نیروی دریایی آمریکا در پاسخ به سؤال دیگر دانشجو مبنی بر آیا ملت آمریکا ناآگاه نسبت به مسائلی هستند که رئیس جمهورشان انجام می‌دهد؟، گفت: متأسفانه ما در کشوری زندگی می‌کنیم  که رئیس جمهور آن دروغگویی بیش نیست و شیطان بزرگی است.

وی پشت کردن به آمریکا را یک چراغ قرمزی دانست که مردم آمریکا باید به آن آگاه شوند و از اهداف شوم و شیطانی سران دولت آمریکا مطلع شوند.

وی ایجاد اختلاف بین تمدن‌ها  و مسلمانان جهان را از طریق گروهکهای ترویستی از جمله اهداف آمریکا خواند و افزود: امروز گروهک‌هایی مانند داعش و القاعده و تکفیری‌ها دست نشانده آمریکا هستند و اسلامی دروغی به دنبال تضعیف اسلا م واقعی هستند.

وی اوباما را همجنس باز خواند و گفت: نباید به اوباما اعتماد کرد و اگر اعتمادبه ایشان باشد یک کار احمقانه است و باید با بصیرت و آگاهی از این فرد فریبکار و مکار به جهان فهماند که ایشان یک تروریست است.

وی در پاسخ به سوال یکی از دانشجویان مبنی بر اینکه اگر به دنبال حقیقت هستید چرا مسلمان نمیشوید، گفت: باید پرسه ای است که بیاد به آن برسم و من برادر شما هستم و اگر شما به برادر خود شک دارید باید در انسانیت خود ش ک کنید.

وی در پاسخ به دیگر سؤال دانشجو در خصوص اینکه امام خمینی(ره) فرموده اند که آمریکا شیطان بزرگی است، گفت: شکی در این نیست که ما شیطان بزرگی هستیم و اعتقاد دارم که هر روز افرادی بیشتری از ملت آمریکا در حال بیداری هستند و به شیطانی سران دولت آمریکا آگاهی پیدا میکنند.

وی گفت: ملت ایران یک رهبر با بصیرت و آگاه به امور دارد که ما ملت آمریکا از وجود این رهبر بی بهره هستیم و غرب به دلیل نبود چنین رهبری حسرت میخورد.

وی دروغگویی و نفاق را از خصوصیات بارز اوباما دانست و گفت: اما رهبر ایران با حرفهاتی عقلانی و قابل رک خود نشان داده است که نباید در ربری او شک کرد.

در پاسخ به سوال دیگر دانشجوی پیام نوری مبنی بر اینکه رهبر انقلاب فرمودند  تا 25 سال آینده اسرائیل دیگر را نخواهد دید، افزود: من با رهبر ایران موافق هستم و قطعا" همینطور استو شاید بنده خوشبین اتر باشم و بگویم که اسرائیل ده سال بیشتر عمر نخواهد داشت.

دو نوع دروغ داریم یکی از آنها در مورد خلق اسرائیل و یکی در مورد جنایات سران ایالت متحد آمریکا لاپوشانی میکنند و مانند خوناشامی میماند که در زیر تاریکی مانده است و قابل دیدن نیست.

دیدگاه شما

نقشه ماهواره ای اسدآباد
پیش بینی وضعیت هوای اسدآباد
بانک ملت
https://telegram.me/Avaseyedjamal