17. آبان 1394 - 22:25   |   کد مطلب: 29294
افسر سابق نیروی دریایی آمریکا در گفت‌وگو با خبرنگار آوای سیدجمال:
ایران سمبل مقاومت و امید کشورها/رهبری با بصیر و آگاه در ایران یک افتخار است
افسر سابق نیروی دریایی آمریکا با اشاره به اینکه در نوشته ها و سخنرانیهای رهبر ایران یک عقلانیت و بصیرت تمام وجود دارد، گفت: ایران سمبل مقاومت و امید برای خیلی ها است و مسیری که ایرانیان شروع کرده اند باید ادامه دهند چرا که نتیجه خواهد داد.

به گزارش آوای سیدجمال، کن اوکیف در گفت‌وگو با خبرنگار ما، با اشاره به اینکه فعالیت‌های ضد صهیونیستی برای کمک به فلسطینی ها انجام داده است، اظهار کرد: با اوباما درگیری داشتم و سه بار پاسپورت امریکایی خود را آتش زدم و منکر شهروند آمریکاایی شدم.

وی با بیان اینکه به دعوت  چند دانشگاه مختلف به ایران آمدم، افزود: در این دانشگاهها بیشتر به مسائل سیاسی کشورم آمریکا و برجام و نفوذی که در ایران سخن از آن به میان آمده است، صحبت میکنم.

افسر سابق نیروی دریایی آمریکا در خصوص آتش زد پاسورت آمریکایی خود گفت: با این حرکت خود ا  از بند آمریکا و سران دولتی آن آزاد کردم و با توجه به جنایاتی که در کشورم میشد و من از سال 2001 که انی حرکت آتش زدن پاسپورتم را انجام داده ام دوست ندارم پاسپورت آمریکایی داشته باشم.

وی گفت: دفعه چهارمی است که به ایران سفر کرده ام و هر بار که به این کشور سفر میکنم چیزهای بیشتری از مردم این کشور می آموزم و ایران در واقع یک تاریخ بزرگی دارد که قابل فهم و درک است که باید به آن بالید اما تاریخ آمریکا یک تاریخ ساختگی است.

اوکیف با بیان اینکه سه سال است که از نیروی دریایی جدا شده است، افزود: ما در کشوری زندگی میکنیم که در ابتدا وقتی به دنیا میآیم با این نگاه است که بزرگترین کشور قدرتمند دنیا هستیم و در زمانی که من به سربازی رفتم اعتقاد داشتم نیروی دریایی برای کرامات انسانی میجنگد و زمانی که یکی از سؤاستفاده مافوقم را گزارش دادم و تنبیه شدم، موجب شده بیداری در من ایجاد شود من یک کار غیرقانونی کازرش دادم چرا باید تنبیه شوم.

وی افزود: همین تبیه باعث شد که سایه روی همه چیزاهایی که در مورد کشورم  و فعالیتهای آن میدانستم بیفتد و به همه آنان شک کنم.

افسر سابق نیروی دریایی آمریکا گفت: با وجودی که جزایرهاوایی را دوست دارم اما باید برای کشور ایران و ملیت ایرانی درخواست دهم چرا که این کشور یک کشور فوق العاده است.

وی در خصوص ایران گفت: از دید بین الملل ایران سمبل مقاومت و امید برای خیلی ها است و مسیری که ایرانیان شروع کرده اند باید ادامه دهند چرا که نتیجه خواهد داد.

وی افزود: هر گاه نوشته و یا سخنرانی‌های رهبر ایران را گوش میدهم چیزی به جزء بصیرت، عقلانیت و آگاهی را نمیبینم و این رهبری در مقایسه با دیگر رهبری‌های غربی چیزی نیستند به جزء یک عروسک خیمه شب بازی و در واقع حسرت میخوریم چرا که ما چنین رهبری ار در کشورخودمان نداریم.

 

انتهای پیام/ن

دیدگاه‌ها

باسمه تعالی به احتمال بسیار ایشان مشغول جاسوسی در ایران است. این حرفهایش هم این برداشت و تحلیل را ظاهراً تأیید می‌کند

دیدگاه شما

نقشه ماهواره ای اسدآباد
پیش بینی وضعیت هوای اسدآباد
بانک ملت
https://telegram.me/Avaseyedjamal