آخرین اخبار

26. آبان 1394 - 23:24   |   کد مطلب: 29381
Chronos محصولی از شرکت Eponyme است و به شکل یک دیسک کوچک و مشابه با یک باتری مسطح طراحی شده است که می‌تواند از یک ساعت سنتی یک ساعت هوشمند بسازد.

به گزارش آوای سیدجمال به نقل از زنگ اول؛ اگر راضی نمی‌شوید که از ساعت قدیمی خود دل کنده و به جای آن از Apple Watch یا Samsung Gear S2 استفاده کنید، Chronos می‌تواند دو دنیای قدیم و جدید را آشتی داده و قابلیت‌هایی هوشمند را به ساعت کلاسیک شما اضافه کند.

طبیعی است که دارندگان ساعت‌های گران‌قیمت غیرهوشمند با برندهای معروف، ساعت کنونی خود را به ساعت‌های دیجیتال هوشمند نه‌چندان شیک و زیبا ترجیح دهند. اما از برخی از امکانات ساعت‌های هوشمند هم نمی‌توان چشم‌پوشی کرد.
 
Chronos محصولی از شرکت Eponyme است و به شکل یک دیسک کوچک و مشابه با یک باتری مسطح طراحی شده است که می‌تواند از یک ساعت سنتی یک ساعت کانکت بسازد.
 

ضخامت Chronos تنها 3 میلی‌متر و قطر آن نیز 33 میلی‌متر است. یک طرف آن نیز حالت چسبنده‌ی بادکش‌مانند دارد تا بتواند به تمامی ساعت‌ها متصل شود.

hronos مجهز به یک اپ بوده و از طریق بلوتوث به همه‌ی گوشی‌‌های هوشمند دارای سیستم عامل‌های اندروید و iOS متصل می‌شود. سازنده‌ی Chronos اعلام کرده است که طول عمر باتری آن 36 ساعت بوده و سپس باید آن را شارژ مجدد کرد.
 همچنین داخل آن یک موتور کوچک لرزنده و یک LED تعبیه شده است که می‌توان در صورت تمایل آن‌ها را غیرفعال کرد. این دستگاه همچنین مجهز به یک شتاب‌سنج است. موتور کوچک و LED برای مطلع ساختن کاربر از دریافت پیام‌های جدید و شتاب‌سنج برای پیگیری فعالیت‌های فیزیکی کاربر می‌باشند.مسلماً Chronos قابلیت‌هایی به اندازه‌ی ساعت‌های هوشمند واقعی ندارد اما در هر حال بسیاری از نیازهای کاربر را برطرف می‌کند.

انتهای پیام/ن

برچسب‌ها: 

دیدگاه شما

نقشه ماهواره ای اسدآباد
پیش بینی وضعیت هوای اسدآباد
بانک ملت
https://telegram.me/Avaseyedjamal