آخرین اخبار

27. آبان 1394 - 16:30   |   کد مطلب: 29391
رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان همدان خبر داد
اسدآباد از پاک‌ترین شهرهای همدان در زمینه مواد مخدر
رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان همدان با بیان اینکه اسدآباد جزء پاک‌ترین شهرهای استان در بحث مواد مخدر است، گفت: امروز منطقه اسدآباد برای قاچاقچیان ناامن است.

به گزارش آوای سیدجمال به نقل از خبرگزاری فارس، هادی قزوینه‌ای در گفت‌وگو با خبرنگار ما، با بیان اینکه اسدآباد جزء پاک‌ترین شهرستان‌های استان در مواد مخدر است، اظهار کرد: امروز محیط شهرستان اسدآباد برای قاچاقچیانی که فعالیت گسترده‌ای داشتند، ناامن است، به طوری که فعالیت‌ آنها به صورت باندی، شبکه‌ای و حتی خرده‌فروشی در این شهرستان کم شده است.

 

وی با بیان اینکه مبارزه با خرده‌فروشان با جدیت در حال انجام است، گفت: در برخی از محلات شهرستان مانند پشت بیمارستان امیرالمؤمنین (ع) مردم دغدغه امنیت داشتند که با دستگیری بسیاری از افراد قاچاقچیان این منطقه برای این افراد ناامن شده است.

 

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان همدان با بیان اینکه مردم برای مقابله با معضل بزرگ اعتیاد باید ورود پیدا کنند، افزود: ما در حوزه مقابله و پیشگیری توفیقات خوبی داشتیم که البته این مهم با همکاری و تعامل مردم صورت گرفته است.

 

وی از رشد 10 درصدی کشفیات مواد مخدر در استان همدان اشاره کرد و گفت: نیروی انتظامی سه تن انواع مواد مخدر در سطح استان همدان را کشف و ضبط کرد.

 

قزوینه‌ای با بیان اینکه در اسدآباد نیز در زمینه برخورد با خرده‌فروشان 12 درصد رشد داشته‌ایم، افزود: 25 دستگاه اجرایی و فرهنگی متولی امر فرهنگ‌سازی پیشگیری از اعتیاد هستند.

 

وی گفت: از جمله این دستگاه‌ها آموزش و پرورش، صدا و سیما، کمیته امداد، نیروی انتظامی، سازمان بهزیستی، فرهنگ و ارشاد اسلامی و تبلیغات اسلامی هستند.

انتهای پیام/ن

دیدگاه‌ها

مومن ممکن است دزدی کند اما دروغ نمی گوید.... تا کی دروخ آخه ؟

دیدگاه شما

نقشه ماهواره ای اسدآباد
پیش بینی وضعیت هوای اسدآباد
بانک ملت
https://telegram.me/Avaseyedjamal