آخرین اخبار

1. آذر 1394 - 6:11   |   کد مطلب: 29423
رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان همدان خبرداد:
بهره‌برداری از طرح توسعه بیمارستان قائم(عج) در سال آینده
رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان همدان از پیشرفت 25 درصدی پروژه توسعه بیمارستان قائم(عج) خبر داد و گفت: برای اجرای این پروژه 5 ملیلیارد تومان اعتبار هزینه شده که در سال 95 به بهره‌برداری می‌رسد.

به گزارش آوای سیدجمال، حبیب‌الله موسوی‌بهار در حاشیه افتتاح آزمایشگاه تحقیقاتی دانشکده علوم پزشکی شهرستان اسدآباد در جمع خبرنگاران این شهرستان از مطالبات دانشگاه علوم پزشکی همدان از شرکتهها و سازمانهای بیمه‌گر خبر داد و گفت: این بیمه ها شامل بیمه پایه سلامت ایرانیان، تامین اجتماعی، نیروهای مسلح و کمیته امداد است.

 

وی افزود: بالغ بر 150 میلیارد تومان مطالبه از بخش بیمه‌ داریم که در صورت پرداخت میتوانیم هزینه های جاری بیمارستانها و اضافه کاری‌های پزشکان و کارکنان را پرداخت کنیم.

 

رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان همدان با اشاره به توسعه بیمارستان قائم اسدآباد به میزان 64 تختخواب گفت: این پروژه با تأمین اعتبار به مبلغ 5 میلیارد تومان از طریق سفر رئیس جمهوری به همدان در سال 95 به بهره برداری میرسد.

 

وی از اجرای  5 پروژه توسعه اورژانس، توسعه ICU، توسعه بلوک‌های زایمانی، پروژه کلینیک ویژه و طرح توسعه بیمارستان قائم در شهرستان اسدآباد خبر داد و افزود: برای این پروژه‌ها غیر از طرح توسعه بیمارستان 5 میلیارد تومان اعتبار درنظر گرفته شده است.

 

انتهای پیام/ن

دیدگاه شما

نقشه ماهواره ای اسدآباد
پیش بینی وضعیت هوای اسدآباد
بانک ملت
https://telegram.me/Avaseyedjamal