آخرین اخبار

3. دى 1394 - 9:41   |   کد مطلب: 29701
مشاور عالی فرمانده کل قوا گفت: بازیگران داخلی و خارجی سوریه در تحقق اهداف خود موفق نبوده‌اند.

به گزارش آوای سیدجمال به نقل  از خبرگزاری فارس از قم، اجلاسیه عمومی اساتید مجمع عمومی جامعه مدرسین حوزه علمیه قم، چهارشنبه شب با عنوان «رفتارشناسی نفوذ استکبار و بررسی اوضاع منطقه» در سالن همایش‌های مدرسه عالی دارالشفاء برگزار شد.

در این همایش علاوه بر اعضای مجمع عمومی جامعه مدرسین، جمعی از اساتید حوزوی، معاونان حوزه‌های علمیه و سردار سرلشکر سید یحیی صفوی مشاور عالی فرمانده معظم کل قوا نیز حضور داشتند.

حجت‌اسلام احمد فرخ‌فال رئیس مجمع عمومی جامعه مدرسین، حسن زمانی معاون امور بین‌الملل حوزه‌های علمیه و حسینی خراسانی عضو جامعه مدرسین در این همایش سخنرانی کردند.

سپس سردار صفوی در سخنانی با موضوع چرایی، چگونگی و چشم‌انداز بحران سوریه و نقش بازیگران موثر در این زمینه به بیان مطالبی پیرامون وضعیت کنونی این کشور پرداخت.

وی ابتدا به مناطق اشغال شده توسط تروریست‌ها در سوریه اشاره کرد و گفت: برخی مناطق در اختیار دولت قرار دارد و در بعضی قسمت‌ها هم درگیری‌ها جریان دارد.

صفوی خاطرنشان کرد: بیشتر مناطقی که در اختیار تروریست‌هاست شامل دشت و بیابان بوده و کمتر شامل مناطق مسکونی هستند.

مشاور فرمانده معظم کل قوا با بیان اینکه بازیگران داخلی و خارجی سوریه در تحقق اهداف خود موفق نبوده‌اند گفت: سئوال اساسی این است که آیا مجموعه اقدامات صورت گرفته توسط آنها طی سال‌های اخیر به سمت تغییر حاکمیت سوریه پیش می‌رود یا تثبیت آن همچنین سوال دیگری که مطرح می‌شود این است که مولفه‌های تثبیت حاکمیت ملی سوریه کدام موارد هستند.

انتهای پیام/ن

برچسب‌ها: 

دیدگاه شما

نقشه ماهواره ای اسدآباد
پیش بینی وضعیت هوای اسدآباد
بانک ملت
https://telegram.me/Avaseyedjamal