آخرین اخبار

7. دى 1394 - 11:12   |   کد مطلب: 29729
فرمانده سپاه انصارالحسین(ع) همدان گفت: متاسفانه دشمن در حال نفوذ به ارکان نظام است و بعضی از آقایان نیز حسابی خودشان را وقف آنها کرده‌اند.

به گزارش آوای سیدجمال به نقل از خبرگزاری فارس از همدان، سردار غلامعلی ابوحمزه صبح امروز در دیدار با جمعی از معتمدین و فرماندهان پایگاه‌های مقاومت شهر مریانج با اشاره تبعیت از ولایت اظهار کرد: باید همه از فرمایشات امام راحل نه جلو بزنیم و نه عقب بمانیم.

وی ادامه داد: باید طوری برنامه‌ریزی کنیم که به فرمایشات امام راحل در سراسر استان جامعه عمل پوشانده شود و راهکار آن نیز اطاعت از ولایت فقیه است.

فرمانده سپاه انصارالحسین (ع) همدان از نقشه جدید دشمنان برای انقلاب خبر داد و افزود: دشمنان ایران اسلامی بارها به هر بهانه‌ای به دنبال ضربه زدن به انقلاب بودند و هر بار نیز مباحثی از قبیل فرهنگ، اقتصاد، ایجاد فتنه و ... را هدف قرار می‌دادند.

وی با بیان اینکه در حال حاضر باید مراقب نقشه جدید دشمنان که همانا نفوذ است باشیم، ادامه داد: رهبری انقلاب در مرداد ماه سال جاری خبر از وقوع این نقشه پلید داده و مسئولان را نسبت به این امر که مواظب نفوذ باشند را متوجه کرده بودند.

ابوحمزه بیان کرد: دشمن از انتخابات اسفند ماه به دنبال بهره‌جویی و درصدد نفوذ به در ارکان کشور است تا از این راه به مقاصد پلید خود که همانا براندازی ولایت و انقلاب است، برسد.

وی هدف دشمنان را ضربه زدن به نفس انقلاب دانست و تأکید کرد: دشمنان اسلام به دنبال ضربه زدن به سیرت نظام هستند و حتی برای این کار صورت آن را حفظ خواهند کرد.

فرمانده سپاه انصارالحسین (ع) استان همدان اضافه کرد: سیرت نظام همانا ولایت، ارزش‌ها و آرمان‌های آن است که دشمنان با آن مشکل دارند.

وی با بیان اینکه رهبری انقلاب، فردی باهوش و بادرایت هستند، بیان کرد: تمام توطئه‌های غرب علیه ایران با درایت رهبری یکی پس از دیگری از بین رفته و در این امتحان پیش رو نیز باید گوش به فرمان رهبری باشیم تا آسیبی به نظام و انقلاب نرسد.

ابوحمزه اظهار کرد: دشمن با نفوذ بر ارکان اصلی نظام به دنبال جریان‌سازی علیه انتخابات است و در این راه مردم باید بصیرت پیدا کنند و حق و باطل را از هم تشخیص دهند.

وی خواستار افزایش بصیرت مردم شد و گفت: مردم باید با حضور حداکثری خود و انتخاب فردی اصلح که از راه ولایت دور نشده باشد، زمینه‌ این فتنه بزرگ را از بین ببرند.

فرمانده سپاه انصارالحسین (ع) همدان تصریح کرد: متأسفانه سران فتنه، پدرخوانده‌های فتنه و سیلی‌خوردگان، کلید نفوذ را روشن کرده‌اند و در حال حاضر بحث نظارت و شورای رهبری را مطرح می‌کنند.

وی ادامه داد: برخی آقایانی که در همه ارکان نظام حضور داشتند، اما هنوز با کارهای خود در مقابل رهبری ایستاده‌اند.

ابوحمزه با بیان اینکه هر کسی در مقابل رهبری ایستادگی کند باید در مقابل او ایستاد، بیان کرد: الان شب عملیات است و باید به درون دشمن زد، چراکه خطر دیگری نظام و ولایت را تهدید می‌کند و بهترین راه مقابله با آن نیز بصیرت‌افزایی است.

وی افزود: مردم باید بصیر باشند و افرادی که هنوز تحصیلاتشان مبهم است اما یک شبه «علامه» و «آیت‌الله» نامیده می‌شوند را تشخیص دهند و با بصیرت خود راه نفوذ را ببندند.

فرمانده سپاه انصارالحسین (ع) استان همدان مقابله با فتنه جدید زبان را مهم‌ترین سلاح عنوان کرد و بیان داشت: در فتنه‎های 78 و 88 سلاح در دست گرفتیم و با فتنه مقابله کردیم اما در این فتنه پیش رو زبان و قلم بهترین سلاح است.

وی خاطرنشان کرد: باید ابعاد نفوذ را شناخت و راه‌های مقابله با آن را به مردم آموزش داده و آن را برای آنها کالبدشکافی کرد.

انتهای پیام /ن

دیدگاه شما

نقشه ماهواره ای اسدآباد
پیش بینی وضعیت هوای اسدآباد
بانک ملت
https://telegram.me/Avaseyedjamal