آخرین اخبار

6. دى 1394 - 12:40   |   کد مطلب: 29721
مسئول اتحادیه انجمن اسلامی دانش آموزی اسدآباد فتنه سال 88 یک سریال چند قسمتی است که تهیه کنندگان آن دشمنان نظام و بازیگران آن خواص بی بصیرت بودند، گفت: نفوذ در جریان این فتنه مشخص بود و «۹دی» راه نفوذ جریانی را مسدود و ابزار نفوذ را از دست دشمنان گرفت.

به گزارش آوای سیدجمال، حجت‌الاسلام احسان عباسی در گفت‌وگو با خبرنگار ما، با بیان اینکه با اصطلاح «۹دی» روشن فکری، روشن بینی و بصیرت ملت ایران به ذهنم متبادر می‌شود، اظهار کرد: اینکه مردم در مواقع حساس و بحرانی برای دفاع از امام و ارمان‌های ایشان، ولایت فقیه، دین مبین اسلام، ارزش‌ها اسلامی حاضر می‌شوند یک افتخار است.

 

وی با بیان اینکه فتنه ۸۸ یک برنامه مدون و طراحی شده بود که همانند یک سریال تهیه کننده و کارگردانانش را کشورهای غربی دشمنان نظام شکل می‌دادند، افزود: البته بازیگران این سریال خواص بی بصیرت و مخالفان نظام بودند که مقام معظم رهبری بارها آنان را به توبه و بازگشت به اغوش ملت توصیه کردند.

 

مسئول اتحادیه انجمن اسلامی دانش آموزی اسدآباد تصریح کرد: وقتی مردم فهیم و بابصیرت و همیشه در صحنه دیدند در این  ایام بعد از انتخابات 88 چه اشوبها و چه فتنه ها بپا شد، و لطمات جبران ناپذیری به کشور و بیت المال زده و امنیت جامعه را از بین میبرند، در روز عاشورا همچون  یزیدیان به پای کوبی و رقص مشغول و اموال عمومی و خصوصی را به اتش می‌کشیدند، اینجا بود که مردم تحمل و طاقت نیاوردند و برای دفاع ازانقلاب وامام و ولایت و مقدسات به میدان امدند.

 

وی ادامه داد: مردم همچون سال 57 و حتی بهتر از ان زمان با دفاع از دین و انقلاب  و ولایت جواب محکمی به فتنه گران دادند تا بدانند ملت ایران از ان زمان بیشتر و بهتر پیرو ولایت فقیه هستند.

 

عباسی با بیان اینکه نفوذ  در جریان فتنه مشخص بود، گفت: ۹ دی راه  نفوذ جریانی را مسدود کرد و ابزار نفوذ را از دست دشمنان گرفت.

 

 

وی با بیان اینکه علاوه بر صدماتی که بر جان و مال مردم و بیت المال وارد امد، افزود: انتخابات ریاست جمهوری سال ۸۸ جشن  پیروزی مشارکت بی نظیر مردم بعد از گذشت 31 از انقلاب که حمایت چهل میلیونی از جمهوری اسلامی را نشان میداد، یک حلاوت خاصی را ایجاد کرده بود و یک افتخار و غرور ملی پدید امده بود که شیرینی این مشارکت بالا با فتنه  فتنه‌گران تلخ شد.

 

این مقام مسئول با بیان اینکه رهبر انقلاب با این همه تأکید نسبت به نفوذ تذکرداده  و اگاهی بخشی کرده ، گفت: ایشان که سکاندار این انقلاب و نظام مقدس جمهوری اسلامی می‌باشند، شرایط  و اوضاع کشور را بهتر از هر همه و اهداف و برنامه ها و طرحهای دشمنان را بهتر از هر کس اگاه است.

 

وی ادامه داد: دشمنان کشور و دین طرح نفوذ  را در برنامه دارند و نقش ووظیفه مردم در این برهه حساس تاریخی بصیرت و شناخت این نفوذ جریانی است و این بصیرت امکان‌پذیر نیست مگر با پیروی و گوش به فرمان بودن از ولایت فقیه تا این که مردم بتوانند وظیفه خود را خوب ایفا کنند و باحضور و مشارکت بالا و انتخاب افراد اصلح با معیارهای بیان شده از سوی مقام معظم رهبری راه نفوذ را مسدود کنند.

 

عباسی با اشاره به اینکه با گذشت  ۳۷ سال از انقلاب دشمنان قسم خورده نظام به حول و قوه الهی و با تدابیر امام و رهبر انقلاب نتوانسته اند به اهداف شوم خود دست پیدا کنند، افزود:  دشمنان برای این هدف شوم خود این نفوذ جریانی را طراحی کردند که برای این طرح احتیاج به کادر در درون نظام دارند و با کادرسازی در درون نظام بتوانند به اهداف خصمانه شان دست پیداکنند.

وی انتخابات امسال را ویژه و حساس خواند و گفت: حضورکادر در درون ارکان نظام بدین علت انتخابات ۹۴حساسیت ویژه ایی دارد که ملت باید دقت بیشتری داشته باشند.

 

انتهای پیام/ن

 

دیدگاه شما

نقشه ماهواره ای اسدآباد
پیش بینی وضعیت هوای اسدآباد
بانک ملت
https://telegram.me/Avaseyedjamal