آخرین اخبار

8. بهمن 1394 - 8:45   |   کد مطلب: 29996
شهردار اسدآباد با بیان اینکه بازارهای روز در سطح شهر اسدآباد تامین کننده مایحتاج ضروری اقشار کم درآمد است، گفت: توانسته ایم این بازارها را با ساماندهی کسبه آن‌ها در مدیریت آنان اقدام کنیم.

به گزارش آوای سیدجمال، حمزه عبدکوند در گفت‌وگو با خبرنگار ما، گفت: عوامل و تجهیزات این نهاد در قالب ستاد مدیریت بحران شهری آماده خدمت رسانی به شهروندان در مواقع بحرانی فصل سرما است.

 

وی با اشاره به اینکه کمیته ای متشکل از نمایندگان ادارات خدمت‌رسان در شهرداری تشکیل شده است، افزود: عناصر لازم برای برف‌روبی اعم از شن، ماسه و ماشین الات آن به صورت آماده به کار در  واحد موتوری شهرداری آماده ارائه خدمات به شهروندان است.

 

شهردار اسدآباد در بخش دیگری از سخنان خود به ساماندهی کسبه بازارهای روز اشاره کرد و گفت: پس از مصوبه کارگروه سلامت مبنی بر جمع آوری این بازارها با مشورت‌های کارشناسی تصمیم بر این گرفتیم که به جای جمع آوری این بازارهای پر پتانسیل آن را ساماندهی کنیم.

 

وی افزود: به علت اینکه اقشار اینگونه بازارها تامین کننده مایحتاج ضروری اقشار کم درآمد است، با ساماندهی کسبه آن توانستیم علاوه بر جلوگیری از جمع شدن این بازار اعضای کسبه آن را نیز ساماندهی کنیم.

 

عبدکوند درباره امحای زباله نیز گفت: تاکنون امحای زباله در دره موسوم به دوزدان انجام می‌شده اما در حال رایزنی با کارگروه استان هستیم تا این امحا را در قالب مدیریت پسماند به کارخانه بازیافت همدان منتقل کنیم.

 

وی همچنین گفت: طبق بررسی‌های اقلیمی و جغرافیایی انجام شده امحای زباله در مکان کنونی ضری برای اهالی روستاهای اطراف ندارد. 

انتهای پیام/ن

دیدگاه شما

نقشه ماهواره ای اسدآباد
پیش بینی وضعیت هوای اسدآباد
بانک ملت
https://telegram.me/Avaseyedjamal