آخرین اخبار

10. بهمن 1394 - 11:42   |   کد مطلب: 30016
رئیس اداره جمعیت هلال احمر اسدآباد گفت: امسال در دهه فجر یک دوره مسابقه المپیاد استانی برای امدادگران و اعضای جوانان هلال احمر برگزار می‌شود.

به گزارش آوای سیدجمال؛ احسان کاویانی در گفت‌وگو با خبرنگار ما، با گرامیداشت ایام الله دهه فجر انقلاب اسلامی اظهار کرد: در این ایام جمعیت هلال احمر اسدآباد هم برنامه‌های متنوعی برای امدادگران در سطح گسترده برگزار میکند.

 

وی از برگزاری مسابقات و المپیادهای استانی برای امدادگران و اعضای هلال احمر در دهه فجر امسال خبر داد.

 

رئیس اداره جمعیت هلال احمر اسدآباد از آذین بندی محیطی اداره جمعیت هلال احمر و خانه‌های داوطلبی به مناسبت دهه فجر خبر داد و گفت: از دیگر برنامه‌های که امدادگران و اعضای هلال احمر در آن مشارکت دارند، راهپیمایی 22 بهمن ماه و غبارروبی گلزار شهدا است .

 

وی از دیگر برنامه‌های این جمعیت در دهه فجر امسال را اعزام کاروان سلامت به روستاهای محروم خواند و افزود: در این کاروان امدادگران برنامه‌هایی از جمله تست قند خون و فشار خون را انجام می‌دهند.

 

کاویانی همچنین با تأکید بر شرکت همه کارکنان و اعضای جمعیت هلال احمر و امدادگران در راهپیمایی 22 بهمن، گفت: امسال در این روز یک ایستگاه سلامت هم با انجام تست قندخون برپا می‌شود.

 

وی از سرکشی اعضای جمعیت هلال احمر از خانواده شهدای امدادگر خبر داد و افزود: در این شهرستان دو شهید امدادگر وجود دارد که برای گرامیداشت یاد و خاطره آنان دو پایگاه امدادی را به نام آنان ایجاد کرده ایم.

 

انتهای پیام/ن

دیدگاه شما

نقشه ماهواره ای اسدآباد
پیش بینی وضعیت هوای اسدآباد
بانک ملت
https://telegram.me/Avaseyedjamal