آخرین اخبار

17. بهمن 1394 - 23:02   |   کد مطلب: 30115
در مسابقات انتخابی فریزبی همدان
تیم هیئت ورزش‌های همگانی اسدآباد قهرمان شد
رئیس کمیته فریزبی همدان با اشاره به برگزاری مسابقات قهرمانی استان گفت: در پایان دور برگشت مسابقات به ترتیب تیم‌های هیئت ورزش‌های همگانی اسدآباد، هیئت ورزش‌های همگانی همدان و شهرداری جورقان عناوین اول تا سوم را کسب کردند.

به گزارش آوای سیدجمال به نقل از خبرگزاری فارس؛ علی درخشان‌پناه امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار ما با اشاره به برگزاری مسابقات فریبی آلتیمت به مناسبت گرامیداشت دهه فجر اظهار کرد: دور رفت و برگشت مسابقات فریزبی آلتیمیت با حضور چهار تیم استان برگزار و نتایج پایانی مشخص شد.

وی به تیم‌های حاضر در این مسابقات اشاره کرد و گفت: تیم‌های هیئت ورزش‌های همگانی اسدآباد، هیئت ورزش‌های همگانی همدان،‌ شهرداری جورقان و شهدای خضر همدان در رقابت‌ها حضور داشتند.

رئیس کمیته فریزبی همدان افزود: دور برگشت این رقابت‌ها در شهرستان اسدآباد پیگیری شد که در پایان هیئت ورزش‌های همگانی اسدآباد عنوان قهرمانی استان را به دست آورد.

وی ادامه داد: تیم هیئت ورزش‌های همگانی همدان در جایگاه دوم قرار گرفت و شهرداری جورقان نیز عنوان سوم را کسب کرد.

درخشان‌پناه با بیان اینکه هر ساله مسابقات قهرمانی استان برگزار می‌شود، تصریح کرد: تیم ملایر در دور برگشت نیز غایب بود و تیم تویسرکان نیز در این دور از رقابت‌ها حضور نداشت.

وی خاطر نشان کرد: اردوهای انتخابی تیم استان به منظور اعزام به مسابقات کشوری با حضور ورزشکاران منتخب حاضر در این مسابقات پیگیری خواهد شد.

رئیس کمیته فریزبی همدان گفت: این کمیته به منظور پشتوانه‌سازی تیم قدرتمند استان طرح استعدادیابی را در مدارس پسرانه استان آغاز کرده که تاکنون نیز نتایج خوبی در بر داشته است.

وی یادآور شد: امیدواریم با وجود بازیکنان خوب و مستعد استان همچون سال‌های گذشته یکی از مدعیان حاضر در مسابقات کشوری باشیم.

انتهای پیام/ن

دیدگاه شما

نقشه ماهواره ای اسدآباد
پیش بینی وضعیت هوای اسدآباد
بانک ملت
https://telegram.me/Avaseyedjamal