آخرین اخبار

27. بهمن 1394 - 8:44   |   کد مطلب: 30243
فرمانده سپاه انصارالحسین (ع) همدان، نخستین و مهم‌ترین وظیفه در انتخابات را تبعیت محض از فرامین مقام معظم رهبری دانست و گفت: باید‌ها و نبایدها برای انتخاب درست باید لحاظ شود.

به گزارش آوای سیدجمال به نقل از خبرگزاری فارس از تویسرکان، غلامعلی ابوحمزه عصر امروز در یادواره شهدای سرکان و دو شهید جاویدالاثر مدفون در این شهر، اظهار کرد: بحث اصلی امروز کشور احزاب و گروه‌های مختلف مطرح شده نیست؛ بلکه تقابل و تضاد بین دو جریان و دیدگاه غرب‌گرا و انقلابی است.

وی با تاکید بر شناخت این دو جریان و دیدگاه برای تصمیم‌سازی و تصمیم‌گیری درست، دو شاخه جریان غرب‌گرا را فتنه‌گرها و استحاله‌شده‌ها در مقابل آمریکا معرفی کرد و افزود: فتنه‌گرها کسانی هستند که سه فتنه را توسط دشمنان خارجی و عوامل داخلی خود علیه نظام جمهوری اسلامی پیاده کردند.

فرمانده سپاه انصار‌الحسین (ع) استان همدان از تحمیل جنگ هشت ساله به عنوان نخستین توطئه فتنه‌گرها نام برد و گفت: فتنه هشت سال جنگ با هدایت امام راحل و حضور منسجم مردم با دفاع از حریم اسلام و انقلاب شکست خورد.

وی فتنه دوم را با استفاده از محمل دانشگاه به ویژه دانشگاه تهران در قالب براندازی نرم نظام در 18 تیر سال 78 عنوان کرد و افزود: این توطئه نیز با سخنرانی عالمانه ولایت فقیه در 23 تیر سال 78 خنثی شد و با فتنه‌گران برخورد قاطعی صورت گرفت.

ابوحمزه از توطئه فتنه‌گران در سال 88 با استفاده از محمل سران بی‌بصیرت با هدف براندازی نظام به عنوان سومین فتنه یاد کرد و ادامه داد: فتنه 88 با هدایت، روشنگری و تدبیر هوشمندانه و مدبرانه رهبر معظم انقلاب و حضور به‌موقع ملت آگاه و هوشیار ایران اسلامی شکست خورد.

وی با اشاره به تحقق 9 دی به عنوان روز تجلی بصیرت و آگاهی ملت ایران، تاکید کرد: 9 دی به عنوان نقطه عطفی در تاریخ انقلاب اسلامی تثبیت شد.

فرمانده سپاه انصارالحسین (ع) همدان در بخش دیگری از سخنانش با اشاره به اینکه استحاله شده‌ها در مقابل آمریکا به دنبال نفوذ هستند، با استناد به فرامین رهبر معظم انقلاب در این خصوص خاطر نشان کرد: برنامه نفوذ از سوی دشمن در بین مردم و مسئولان طراحی شده است.

وی با اشاره به برنامه نفوذ در بین مردم با هدف القای ناامیدی در بین اقشار جامعه، تاکید کرد: مردم ما تحت تاثیر این القائات قرار نگرفتند و با حضور حداکثری در راهپیمایی 22 بهمن مشت محکمی به دهان یاوه‌گویان داخلی و خارجی زدند.

ابوحمزه در خصوص نفوذ در بین مسئولان نیز افزود: غرب‌گراها و استحاله شده‌‌ها در مقابل آمریکا به دنبال نفوذ در دو انتخابات هفتم اسفند سال جاری هستند، باید هوشیار و آگاه باشیم.

وی نخستین و مهم‌ترین وظیفه در انتخابات را تبعیت محض از فرامین مقام معظم رهبری دانست و بر حضور حداکثری و مشارکت در این رویداد سیاسی به عنوان یک تکلیف و وظیفه دینی تاکید کرد.

فرمانده سپاه انصار الحسین (ع) همدان با تاکید بر انتخاب درست در انتخابات گفت: انتخاب انسان‌های اصلح در دو انتخابات پیش‌رو جلوی نفوذ را گرفته و دشمنان را ناامید می‌کند.

وی با اشاره به اینکه باید در انتخاب فرد مورد نظر به باید و نباید‌ها توجه ویژه داشته باشیم، وفادار بودن به اسلام و انقلاب، اعتقاد و التزام به ولایت فقیه، حسن سابقه، ساده زیستی، متخصص، شجاع بودن، مدافع ارزش‌ها، توجه به رعایت اهداف و هنجارهای نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را برخی از باید‌ها در انتخابات دانست.

وی مشخص نبودن موضع نسبت به فتنه، دادن شام و نهار، خرید و فروش رأی، تخریب‌کنندگان و قانون‌شکنی را برخی از نبایدها برشمرد و تاکید کرد: دقت کنید که فرد مورد نظر شما جزو گروه فتنه نباشد، همه برای مقابله با نفوذ باید افراد همتراز اسلام و انقلاب را انتخاب کنیم.

انتهای پیام/ن

 

دیدگاه شما

نقشه ماهواره ای اسدآباد
پیش بینی وضعیت هوای اسدآباد
بانک ملت
https://telegram.me/Avaseyedjamal