آخرین اخبار

29. بهمن 1394 - 10:21   |   کد مطلب: 30272
دکتر اکبر رنجیرزاده «نشاط، امید و سرزندگی» با «تلاش، کار و سازندگی» را شعار انتخاباتی خود خواند و گفت: امروز نیاز جامعه ما به نشاط و سرزندگی است که این مهم با مدیریت جهادی در راستای اقتصاد مقاومتی امری شدنی است.

به گزارش آوای سیدجمال؛ دکتر اکبر رنجبرزاده در گفت‌وگوی اختصاصی با خبرنگار ما، با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری در خصوص ریل‌گذاری برای دولت از سوی مجلس، اظهار کرد: کار مجلس تدوین و طراحی نقشه راه توسعه ایران اسلامی است که این امر با ایجاد برنامه‌های بلندمدت، میان‌مدت و کوتاه‌مدت به صورت تصویب قوانین امکان‌پذیر است.

 

وی گفت: مجلس تمام اموراتی که مرتبط با زندگی مردم باشد، از جمله انضباط اجتماعی، اقتصادی، فرهنگی، سیاسی و امنیت در همه آن عرصه‌ها را قادر است، تنظیم کند و همین امور محصول تلاش‌های مجلس می‌تواند باشد.

 

کاندیدای دوره دهم مجلس در اسدآباد با بیان اینکه یک مجلس قدرتمند و با تدبیر و آینده نگری که آشنا به امورات داخلی و خارجی در کشور باشد، می‌تواند موفق عمل کند و زندگی مردم را به ساحل نجات برساند و دغدغه‌های آن‌ها کاهش دهد.

وی مسئله نفوذ را ورود یک عامل خارجی به دایره باورهای داخلی دانست و گفت: این عامل در واقع اعتقاداتی به چارچوب‌ها و روابط داخلی ندارد و برای برهم زدن نقشه راه داخلی ایجاد می‌‌شود.

 

رنجبرزاده ادامه داد: به هر میزان باورهای کاندیداها نسبت به آن نقشه و راه نجاتبخش کشور که بنیانگذار جمهوری اسلامی آن را تدوین و رهبر فرزانه انقلاب آن را ادامه می‌دهد، باید با باورهای قلبی و عمیق آن را در رفتارها و گفتارها و عمل ثابت  شده باشد.

 

 

وی افزود: آنچه تا به امروز موجب شده تا از همه موانع و تهدیدات و همچنین حملات همه جانبه سربلند بیرون آئیم و پیروز میدان باشیم، باید این عوامل را تقویت کرده و رمز موفقیت و اقتدار نظام جمهوری اسلامی هستند که مورد حمایت و مراقبت قرار گیرند و یکی از این عوامل مقاومت و پایمردی ملت ایران است.

 

کاندیدای دوره دهم مجلس در اسدآباد ادامه داد: کاندیداهایی که سطح زندگی مادی و رفتار و گفتارشان، ویژگی اعتقادی آنها باید با مردم تناسب داشته باشد و این عاملی است که می‌شود بر آن  تکیه زد، این‌گونه کاندیداها نفوذ ناپذیرند در مقابل دشمن؛ بنابراین تمام عواملی که موجب استحکام نظام می‌شود، به عباراتی راه نفوذ را مسدود می‌کند.

 

وی گفت: رفاه عمومی، آسایش مردم، امنیت داخلی، تلاش برای خوداتکایی در راستای اقتصاد مقاومتی، اقدام باید مدیریت جهادی از عواملی هستند می‌توانند دشمن را مأیوس کرده و نقشه دشمن را بر آب کنند.

 

رنجبرزاده شعار انتخاباتی خود را «نشاط، امید و سرزندگی» با «تلاش، کار و سازندگی» بیان کرد و گفت: امروز باید نشاط و سرزندگی به جامعه به خصوص اسدآبا برگردد و راه بازگشت این مهم کار، تلاش و مدیریت جهادی، رشد و شکوفایی در همه عرصه هاست.

وی با بیان اینکه گرایش ما اصولگرایی است و مورد حمایت جبهه اصولگرایان قرار گرفته ایم، اتصریح کرد: در سطح شهرستان نیز مورد حمایت قشرهای مختلفی از جمله فرهنگیان، دانشجویان، اساتید، کشاورزان، رانندگان، کارگران، کارمندان، ایثارگران، جانبازان، خانواده معظم شهدا، هیأت مذهبی، اصناف هستند.

 

کاندیدای دوره دهم مجلس در اسدآباد با بیان اینکه در اعتقادات و باورهای ما اعتدالی وجود ندارد، اذعان داشت: اما رفعت اسلامی و حقوق شهروندی موضوع مهمی است که باید در رفتار و گفتار مسئولان خودش را نشان دهد که یک آرامش عمومی در کشور حکم فرما شود.

 

وی با بیان اینکه شعار اعتدالیون می‌تواند مورد قبول باشد، گفت: اما آنچه ما می‌بینیم شعاری از این اعتدال است که همان اصلاح طلبان می‌شوند.

 

رنجبرزاده با بیان اینکه موضع کاندیداها باید شفاف و روشن باشد، گفت: بنده همیشه سعی کرده ام که با شفاف سازی دیدگاه و مواضع ام را مطرح کنم.

 

وی با بیان اینکه کشور ایران اسلامی یک کشور مقتدری است که با آرمان‌های امام خمینی(ره) و خون بهای 220 هزار شهید شکل گرفته و نباید در هیچ موقعیت و مکانی آسیب ببنید، افزود: امروز اگر توافقی بین ایران و آمریکا حاصل شده باید مجلس به صورت هوشمندانه اوضاع را بررسی و توافق برجام را مراقبت کند که اگر به این مسیر آسیبی وارد شد، عزت ایران و ملت زیر سؤال نرود.

 

کاندیدای دوره دهم مجلس در اسدآباد با اشاره به سخن امام(ره) مبنی بر اینکه «آمریکا هیچ غلطی نمی‌تواند بکند»، گفت: این سخن امام راحل برای ما درس بزرگی است و همواره بر اساس آموزه های دینی و اسلامی در چارچوب رفتارهای انسانی و منطقی برنامه‌ها را پیش می‌بریم و اجازه ماخله به هیچ قدرت زورگویی نمی‌دهیم.

 

وی با اشاره به اینکه در دوره هشتم به عنوان نماینده مردم اسدآباد افتخار داشتم که در مجلس باشم، گفت: بنده در این دوره نقشه توسعه اسداباد را تدوین و تنظیم کردم و برای آن اقداماتی انجام دادم.

رنجبرزاده ادامه داد: یکی از سطوح این توسعه، صنعتی شدن اسدآباد است که راه اندازی ذوب آهن و اخذ موافقت هفت کارخانه در کنار آن بود؛ از این موافق ت نامه ها سه مورد «کنسانتره»، «آهن اسفنجی» و «گندله سازی» در حال راه اندازی و اجرایی شدن است.

 

وی یادآور شد: کارخانه های تولید فرومنگنز و میلگرد و قطعه‌سازی در مراحل بعدی ایجاد شود.

 

کاندیدای دوره دهم مجلس در اسدآباد با بیان اینکه کارخانه دوم کنسانتره در منطقه بیاج و داروخانه سازی در منطقه جنت آباد، منطقه ویژه اقتصادی در ولی‌آباد از دیگر اقدامات نیمه کاره بنده بوده است.

وی سطح دوم توسعه اسدآباد را ایجاد و توسعه مراکز آموزش عالی و دو مجموعه فرهنگی خواند و گفت: از جمله این مراکز آموزشی ایجاد 4 مرکز دانشگاهی سیدجمال الدین اسدآبادی، دانشکده علوم پزشکی، فنی و حرفه ای و مرکز علمی کاربردی بوده است.

 

رنجبرزاده همچنین افزود: دو مجموعه فرهنگی با عنوان بنیاد سیدجمال الدین اسدآبادی در شورای انقلاب فرهنگی و تصویب ساخت مجتمع بزرگ فرهنگی، هنری، اجتماعی به طول 6 هزار متر زیربنا بوده است که مصوبه مجلس دارد.

وی سطح سوم توسعه را افزایش راههای مواصلاتی به اسدآباد دانست و گفت: تعریض، بهسازی  و آسفالت راه‌های اسدآباد به قروه، اسدآباد به سنقر در مجلس تصویب شد و همچنین ایجاد راه آهن و تونل در دوره بنده برای اسدآباد به تصویب رسید که قطعا" در چهار دوره بعد نیز منتخب می‌شم به آغاز عملیات اجرایی آن می‌پرداختم.

 

کاندیدای دوره دهم مجلس در اسدآباد افزود: زیرگذر روستایی بادخوره و روشنایی مسیر اسدآباد به سمت کرمانشاه نیز از  دیگر اقدامات دوهر بنده بوده است.

 

وی سطح چهارم اقدامات خود  در راستای توسعه اسدآباد را در زمینه خدمات و بهداشت و درمان خواند و افزود: تأسیس بیمارستان 64 تختخوابی، اخذ مجوز و خرید سی‌تی‌اسکن فوق پیش رفته و ساخت مسکن برای متخصصان بیمارستان، گازرسانی به 70 روستا و بهسازی 30 روستا، ساخت هزار واحد مسکن مهر است.

 

وی سطح پنجم توسعه را در اسدآباد افزایش موقعیت جغرافیایی اسدآباد دانست و گفت: ارتقا این شهرستان از یک بخش به دو بخش مرکزی و پیرسلمان که به مرکزیت اسدآباد و آجین است.

 

رنجبرزاده یادآور شد: دو شهر دیگر به نام چنارستان و پالیز در این شهرستان در حال تأسیس بود که به نتیجه نرسید  و به محض منتخب شدن از سوی مردم در مجلس قطعا" آن را پیگیری خواهم کرد.

 

مصاحبه کننده: لیلا نظری فرهودی

انتهای پیام/ن

دیدگاه شما

نقشه ماهواره ای اسدآباد
پیش بینی وضعیت هوای اسدآباد
بانک ملت
https://telegram.me/Avaseyedjamal