آخرین اخبار

15. اسفند 1394 - 14:33   |   کد مطلب: 30464
به مناسبت شهادت دخت نبی اکرم(س):
همایش بزرگ فاطمیون در اسدآباد برگزار می شود
رئیس اداره تبلیغات اسلامی اسدآباد با اشاره به اینکه از 18 تا 22 اسفندماه امسال در دهه دوم فاطمیه قرار داریم، از برگزاری همایش بزرگ فاطمیون در اسدآباد خبر داد.

به گزارش آوای سیدجمال؛ حجت الاسلام و المسلمین حسین گروسی در گفت‌وگو با خبرنگار ما، با بیان اینکه از 18 تا 22 اسفندماه امسال به عنوان دهه دوم فاطمیه است، اظهار کرد: در این ایام برنامه های متنوعی برای عزاداری و سوگواری شهادت دخت نبی اکرم(س) برگزار میشود.

 

وی گفت: در این ایام با حضور حجت الاسلام برقراری، امام جمعه سنقر، حجت الاسلام سیداحمد تقوی رئیس شورای سیاستگذاری استان قم، حجت الاسلام مقیثی امام جمعه نهاوند، حجت الاسلام مصطفی رستمی نماینده ولی فقیه در دانشگاه بوعلی در مدرسه خلیج فارس از 18 تا 22 مراسم سخنرانی به مناسبت ده فاطمیه دارند.

 

وی همچنین از اعزام مبلغ و مبلغه به روستاها خبر داد و افزود: در کل با روحانیون بومی، مستقر و طرح هجرت 56 نفر در این ایام فاطمیه به مساجد شهر و روستاها برای تبلیغ دین و سوگواری این ایام اعزام میشوند.

 

وی با بیان اینکه هم اکنون 140 هیئت مذهبی در سطح شهرستان وجود دارد، یادآور شد: در ای ایام نیز هیئت های مذهبی به صورت جداگانه برنامه های مذهبی و عزاداری را دارند.

 

انتهای پیام/ن

دیدگاه شما

نقشه ماهواره ای اسدآباد
پیش بینی وضعیت هوای اسدآباد
بانک ملت
https://telegram.me/Avaseyedjamal