آخرین اخبار

25. آذر 1400 - 9:28   |   کد مطلب: 40882
رئیس اداره تبلیغات اسلامی اسدآباد: حضرت زهرا(س)؛ اولین مدافع و شهیده راه دفاع از حریم ولایت است/بنای بیت‌الاحزان حضرت فاطمه(س) به صورت نمادین در اسدآباد حجت‌الاسلام روح‌الله رستمی با تأکید بر الگوگیری زنان و بانوان از رفتار و منش حضرت فاطمه(س)، گفت: ایشان اولین مدافع و اولین شهیده راه دفاع از حریم امامت و ولایت است.

حجت‌الاسلام روح‌الله رستمی، رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان اسدآباد در گفت‌وگو با خبرنگار آوای سیدجمال، با اشاره به فرارسیدن ایام فاطمیه(س)، اظهار کرد: در وصف ولایتمداری حضرت صدیقه طاهره همین بس که وی اولین مدافع و اولین شهیده راه دفاع از حریم امامت و ولایت است.

 

وی با تأکید بر الگوگیری جامعه زنان و بانوان از حضرت زهرا(س)، گفت: وظیفه مادران دفاع اولا از جایگاه عفاف و حجاب و در ثانی تمرکز بر تقویت کارکردهای خانواده، پرورش فرزند صالح، ترویج سبک زندگی خانوادگی اسلامی و فاطمی است.

 

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان اسدآباد تصریح کرد: در همین راستا مجموعه های مرتبط با سازمان اعم از ستاد نهضت پیشرفت بانوان شهرستان اسدآباد و شورای هیئات و کانون های فرهنگی تبلیغی و مبلغین ، مرکز مشاوره دینی تبلیغات اسلامي شهرستان،  طرح کلان نظام‌سازی فرهنگی ناظر بر خانواده و سبک زندگی از منظر اسلام را در ایام فاطمیه و پس از آن پیش خواهند برد.

 

وی با اشاره به  تشکیل ستاد مردمی فاطمیه، از  برگزاری مراسم محوری سالروز شهادت حضرت زهرا(س)و سالگرد شهید حاج قاسم سلیمانی و علامه مصباح، برگزاری مراسم در هیئات و مساجد با هماهنگی شبکه تبلیغ و مسئولین هیئات مذهبی، تجمع بانوان فاطمی در ابن شهرستان خبر داد.

 

رستمی با اشاره به اینکه در راستای اجرای برنامه های در خور شأن حضرت زهرا(س) کمیته‌های مبلغین، تشکل‌ها و مراسمات، پشتیبانی، رسانه و تولید محتوا، بانوان، نویسندگان، شعرای آئینی و ذاکران تشکیل شده، افزود: قرار است در ایام فاطمیه بیت‌الاحزان نمادین  در مقابل مسجد علی بن ابیطالب (ع) بنا شود.

 

وی برگزاری عصر شعر فاطمی و مقالات ادبی، روایتگری رفتار و منش حضرت زهرا (س) در مدارس، مقاله نویسی سیره حضرت زهرا (س) ویژه دانش آموزان، برگزاری همایش دختران فاطمی، اعزام مبلغ به روستاهای فاقد روحانی، برگزاری مراسم دسته روی در سطح شهر، توزیع پرچم و بسته‌های معیشتی بین محرومین، مسابقه نقاشی ویژه کودکان و نوجوانان، غبار روبی گلزار شهدا، قرائت زیارت عاشورا و برگزاری سوگواره شعر فاطمی حضرت زهرا(س) را از جمله برنامه های ایام فاطمیه(س) در اسدآباد برشمرد.
انتهای پیام/ن

دیدگاه شما

نقشه ماهواره ای اسدآباد
پیش بینی وضعیت هوای اسدآباد
بانک ملت
https://telegram.me/Avaseyedjamal