آخرین اخبار

16. اسفند 1394 - 14:22   |   کد مطلب: 30486
فرمانده انتظامی تویسرکان خبر داد
توقیف محموله مواد نیروزای قاچاق در تویسرکان
فرمانده انتظامی تویسرکان از کشف یک محموله 120 میلیون ریالی انواع مواد نیروزای غیرمجاز و دستگیری عامل فروش آن در تویسرکان خبر داد.

به گزارش آوای سیدجمال به نقل از فارس؛ محمد معصومی در گفت‌وگو با خبرنگار ما در تویسرکان از کشف یک محموله 120 میلیون ریالی انواع مواد نیروزای غیرمجاز و دستگیری عامل فروش آن در تویسرکان خبر داد.

وی در این زمینه توضیح داد: مأموران مبارزه با قاچاق در اجرای طرح پایش و کنترل محورهای مواصلاتی تویسرکان، در حین گشت‌زنی و کنترل خودروهای عبوری در محور فرعی روستای حاجی‌توی به یک دستگاه وانت پیکان مشکوک شده و به راننده دستور ایست دادند.

فرمانده انتظامی تویسرکان ادامه داد: مأموران پس از توقیف خودرو اقدام به بازرسی از آن کرده و در بررسی اولیه از داخل خودرو انواع مواد نیروزا و داروهای بدنسازی شامل 34 قوطی بزرگ انواع پودرهای بدنسازی و نیروزای غیر مجاز به مارک‌های مختلف، 2 هزار و 390 عدد انواع قرص‌های نیروزا و 50 عدد آمپول‌های هورمونی و نیروزای قاچاق را کشف کردند.

وی با بیان اینکه ارزش تقریبی این محموله بیش از 120 میلیون ریال برآورد شده است، بیان کرد: طبق اظهارات راننده خودرو این محموله برای یکی از باشگاه‌های تویسرکان و با هدف فروش در بین ورزشکار‌ان و جوانان از شهرهای غربی کشور بارگیری و قاچاق شده است.

 معصومی خاطر نشان کرد: با شناسایی عامل اصلی و مالک آن پرونده قضایی تشکیل و متهم برای رسیدگی به مراجع مربوطه تحویل داده شد.

وی در پایان سخنانش از نوجوانان و جوانان پرهیز از مصرف داروهای غیرمجاز و نیروزا قاچاق را خواستار شد و خطاب به آنان گفت: با توجه به خطرات مواد و پودرهای بدنسازی سلامت خود را با مصرف این گونه مواد به مخاطره نیندازید.

 انتهای پیام/ن

دیدگاه شما

نقشه ماهواره ای اسدآباد
پیش بینی وضعیت هوای اسدآباد
بانک ملت
https://telegram.me/Avaseyedjamal