آخرین اخبار

18. آبان 1402 - 11:56   |   کد مطلب: 46565
مدیر غذا و دارو علوم پزشکی شهرستان اسدآباد خبر داد:
کشف و ضبط 117 قلم انواع کالاهای سلامت محور قاچاق در اسدآباد
معاون غذا و دارو دانشکده علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی شهرستان اسدآباد از کشف و ضبط ۹۷ قلم انواع کالاهای سلامت در این شهرستان خبر داد و گفت: اقلام مکشوفه تاریخ گذشته برای امحا به معاونت بهداشتی و سیر مراحل قانونی به اداره صمت تحویل شد.

رسول اسدی‌منش در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «آوای سیدجمال» از  گشت مشترک مسئولان از واحدهای فروش کالاهای سلامت محور قاچاق خبر داد و گفت: در این گشت به همت مدیریت غذا و دارو و همکاری معاونت بهداشتی و ادارات صمت، اصناف، تعزیرات حکومتی، پلیس آگاهی و اداره نظارت بر اماکن عمومی از فروشگاه‌های عرضه مواد غذایی و آشامیدنی صورت گرفت.

 

وی افزود: در این بازرسی۹۷ قلم انواع نوشیدنی و کمپوت و کنسروهای قاچاق کشف و ضبط شد که البته برخی از آن ها تاریخ مصرف گذشته نیز بودند.
 

 

معاون غذا و دارو دانشکده علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی شهرستان اسدآباد خاطرنشان کرد: کلیه اقلام مکشوفه تاریخ گذشته برای امحا به معاونت بهداشتی و سایر کشفیات در راستای سیر مراحل قانونی به اداره صمت تحویل داده شد.

 

وی همچنین با اشاره به گشت مشترک ویژه مبارزه با قاچاق که از واحدهای عرضه فرآورده‌های آرایشی و بهداشتی صورت گرفت، افزود: در این گشت ۲۰ قلم کالای آرایشی و بهداشتی وارداتی فاقد برچسب اصالت کالا کشف و ضبط شد.

 

اسدی‌منش یادآور شد: در این گشت مشترک که ادارات تعزیرات، صمت، بازرسی اصناف و کارشناس مدیریت غذا و دارو حضور داشتند.

 

شهرستان اسدآباد یکی از شهرستان‌های استان همدان دارای بیش از 3 هزار واحد صنفی است.که می‌طلبد بیش از پیش در خصوص نظارت بر این واحدها هم به لحاظ گرانفروشی و هم بهداشتی بودن اقلام در این واحدها اقدام شود.

انتهای پیام/ن
 

دیدگاه شما

نقشه ماهواره ای اسدآباد
پیش بینی وضعیت هوای اسدآباد
بانک ملت
https://telegram.me/Avaseyedjamal