آخرین اخبار

17. فروردين 1395 - 12:55   |   کد مطلب: 30653
رئیس مرکز صدور کارت سلامت اسدآباد از صدور بیش از 8 هزار و 100 کارت سلامت برای رانندگان ماشین‌های سنگین و نیمه‌سنگین در اسدآباد خبر داد.

به گزارش آوای سیدجمال محسن فرج‌پور امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اسدآباد، با اشاره به اینکه مرکز صدور کارت سلامت رانندگان در سال 92 در اسدآباد راه‌اندازی شده است، اظهار کرد: این مرکز با سرعت زیاد و در کمترین ساعت بهترین خدمات را به رانندگان ماشین‌های سنگین و نیمه‌سنگین ارائه می‌دهد و این در حالی است که نبود این مرکز باعث شده بود، رانندگان طی مسافت اسدآباد به مراکز دیگر شهرها را تحمل کنند.

 

وی خاطرنشان کرد: از ابتدای سال 92 تاکنون بیش از 8 هزار و 100 کارت سلامت برای رانندگان ماشین‌های سنگین و نیمه‌سنگین صادر شده است.

 

رئیس مرکز صدور کارت سلامت اسدآباد با بیان اینکه 70 درصد مراجعه‌کنندگان این مرکز بومی هستند، گفت: حدود 30 درصد مراجعه کنندگان نیز از شهرستان‌های همجوار از جمله کرمانشاه، سرپل ذهاب، سنقر، هرسین، کنگاور و... به این مرکز مراجعه می‌کنند و این در حالی است که در این شهرها نیز مراکز صدور کارت سلامت وجود دارد اما به خاطر ارائه خدمات در کمترین ساعت به این مرکز مراجعه می‌کنند.

 

وی با بیان اینکه این مرکز شامل بخش‌های تشکیل پرونده، شنوایی‌سنجی و بینایی‌سنجی، قلب، بایگانی و صدور کارت است، تصریح کرد: متأسفانه واحد شنوایی‌سنجی این مرکز به دلیل سخت‌گیری بی‌مورد مسئولان در استان به بیرون از مرکز ارجاع داده می‌شود.

 

فرج‌پور اضافه کرد: مراجعه رانندگان به بیرون از این مرکز برای انجام شنوایی‌سنجی یک معضل بزرگ است که اعتراض رانندگان را در پی دارد.

 

این مسئول با بیان اینکه واحد شنوایی‌سنجی این مرکز از امکانات خوب و مناسبی برخوردار است، از مسئولان استانی خواست با پرهیز از سخت‌گیری بی‌مورد این مهم را به خود این مرکز واگذار کنند تا بتوان با سرعت بیشتر و به طور مرکز همه مراحل را در صدور کارت انجام داد.

 

رئیس مرکز صدور کارت سلامت اسدآباد یادآور شد: با راه‌اندازی مرکز صدور کارت سلامت هم از اتلاف وقت برای رانندگان کاسته می‌شود و ضمن کاهش بروز خطرات جانی، بر اشتغالزایی نیز کمک می‌کند.

 

انتهای پیام/ن

دیدگاه شما

نقشه ماهواره ای اسدآباد
پیش بینی وضعیت هوای اسدآباد
بانک ملت
https://telegram.me/Avaseyedjamal