آخرین اخبار

19. فروردين 1395 - 8:00   |   کد مطلب: 30672
رئیس شبکه بهداشت و درمان اسدآباد مطرح کرد:
هزینه کردن یارانه در امور زیر بنایی قشر پر درآمد و کم درآمد
رئیس شبکه بهداشت و درمان اسدآباد با بیان اینکه یارانه قشر پردرآمد باید زودتر حذف می شد، گفت: این یارانه باید در امور زیربنایی و بنیادی هزینه شود.

حجت الله بهرامی در گفت‌وگو با خبرنگار آوای سیدجمال، در خصوص حذف یارانه اقشار پردرآمد جامعه از جمله پزشکان اظهار کرد:این کار پسندیده و خوبی است که باید زودتر ازاینها به تحقق می پیوست چرا که در سطح کشور افراد نیازمند بسیاری وجود دارد که نیاز به این یارانه دارند.

 

 وی با بیان اینکه پرداخت یارانه هزینه سنگینی برای دولت محسوب می شود، افزود: حذف بارانه باید زودتر اتفاق می افتاد واین میزان  مبلغی که تاکنون به افراد غیرضروری داده شده میتوانست در زمینه دیگر هزینه شود. وی خار نشان کرد: دولت میتواند با حذف یارانه اقشار پردرآمد جامعه آن را در بخش های زیربنایی و بنیادی که اثر خود را زود میگذارد،  هزینه شود.

 

رئیس شبکه بهداشت به طرح تحول سلامت اشاره کرد و گفت: این طرح یکی از طرح های خوبی است که با وجود نواقص تاکنون موفق بوده است. وی یادتور شد: با اجرای طرح تحول سلامت بیماران زمان مراجعه به بیمارستان دغدغه پرداخت پول به پزشک ندارند این کمک بزرگی به آنان است.

 

وی از پرداخت بدهی 6 میلیارد تومان بابت کارانه پرسنل بیمارستان شهرستان خبرداد و افزود: البته این میزان مبلغ از بدهی های بیمه به بیمارستان بوده که هنوز پرداخت نشده است. وی افزود: عمده بدهی بیمه ها به بیمارستان شامل بیمه های تامین اجتماعی و خدمات درمانی است.

 

انتهای پیام/ن

دیدگاه شما

نقشه ماهواره ای اسدآباد
پیش بینی وضعیت هوای اسدآباد
بانک ملت
https://telegram.me/Avaseyedjamal