آخرین اخبار

25. فروردين 1395 - 13:28   |   کد مطلب: 30761
مدیر کمیته‌ امداد اسدآباد خبر داد
تأمین 65 درصد منابع کمیته امداد از طریق کمک‌های مردمی
مدیر کمیته‌ امداد امام خمینی اسدآباد از وجود 14 هزار صندوق صدقات در این شهرستان خبر داد و گفت: بیش از 65 درصد منابع اعتباری این نهاد از محل کمک‌های مردمی و صدقات تأمین می‌شود.

به گزارش آوای سیدجمال محمد نوشادی‌مقدم امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اسدآباد، با اشاره به اینکه از کل جمعیت شهرستان اسدآباد 4 هزار خانوار زیر چتر حمایتی این نهاد هستند، اظهار کرد: این تعداد خانوار جمعیت بیش از 9 هزار نفر را شامل می‌شود.

وی کمک‌های مردمی را بزرگترین سرمایه کمیته‌ امداد اسدآباد دانست و گفت: بیش از 65 درصد منابع اعتباری این نهاد از محل کمک‌های مردمی و صندوق صدقات تأمین می‌شود که این مهم نشان از اعتماد مردم به این نهاد است.

مدیر کمیته‌ امداد امام خمینی اسدآباد از وجود 14 هزار صندوق صدقات در بین منازل مردم و معابر عمومی این شهرستان خبر داد و گفت: خیرین و نیکوکاران کمک‌های خود را به صورت ماهانه به این صندوق‌ها واریز می‌کنند.

وی یادآور شد: کمک‌هایی نیز از سوی مردم در مناسبت‌های مختلف از جمله جشن‌ عاطفه‌ها و جشن نیکوکاری اهدا می‌شود.

نوشادی‌مقدم در ادامه به کمک‌هزینه تأمین جهیزیه نوعروسان در شهرستان اشاره کرد و افزود: در سال گذشته یک‌میلیارد و 400 میلیون ریال کمک جمع‌آوری شده است.

وی با بیان اینکه پرداخت مستمری به خانواده‌ها به صورت ماهانه انجام می‌شود، تصریح کرد: سالانه 10 درصد از این خانواده‌ها از چرخه حمایتی کمیته‌ امداد خارج می‌شوند.

مدیر کمیته‌ امداد امام خمینی اسدآباد گفت: سعی بر این است  با پرداخت وام‌های اشتغالزایی و گسترش بیمه‌های اجتماعی، افراد را از زیر چتر حمایتی کمیته امداد خارج کرده و آنها را خودکفا کنیم.

انتهای پیام/ن

دیدگاه شما

نقشه ماهواره ای اسدآباد
پیش بینی وضعیت هوای اسدآباد
بانک ملت
https://telegram.me/Avaseyedjamal