آخرین اخبار

28. فروردين 1395 - 20:49   |   کد مطلب: 30794
فرمانده انتظامی اسدآباد خبر داد
توقیف 35 دستگاه وسیله نقلیه متخلف در اسدآباد
فرمانده انتظامی شهرستان اسدآباد از توقیف 35 دستگاه وسیله نقلیه متخلف، در نتیجه اجرای طرح‎های ارتقای امنیت اجتماعی خبر داد.

به گزارش آوای سیدجمال داوود علی‌بخشی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس با اشاره به استمرار اجرای طرح‎های ارتقای امنیت اجتماعی در شهرستان اسدآباد اظهار کرد: در این میان، اجرای طرح‎های منطقه‎ای به صورت ویژه در دستور کار است.

 

وی ناامن‎سازی محلات جرم‎خیز و پاکسازی نقاط آلوده را از نتایج اجرای این طرح‎ها برشمرد و گفت: خوشبختانه شاهد رضایتمندی مردم از اجرای این طرح‎ها هستیم به طوری که ارتقای شاخص احساس امنیت در بین شهروندان محسوس است.

 

فرمانده انتظامی شهرستان اسدآباد از بهره‎گیری توان یگان‌های انتظامی در شهرستان به منظور اجرای این طرح‎ها سخن به میان آورد و از کشفیات چشمگیری در این حوزه خبر داد.

 

وی ادامه داد: علاوه بر جمع‎آوری اقلام ضد فرهنگی و ممنوعه، مقدار 201 گرم انواع مواد مخدر نیز کشف شد و پنج نفر سارق را هم دستگیر کردیم.

 

علی‎بخشی دستگیری 6 نفر معتاد و خرده‎فروش مواد مخدر را از دیگر نتایج اجرای طرح برشمرد و تصریح کرد: دو نفر جلبی و هفت نفر نیز در حوزه‎های مختلف دستگیر و روانه زندان شدند.

 

وی کشف سه دستگاه خودروی سرقتی و توقیف 35 دستگاه وسیله نقلیه مزاحم و متخلف را از دیگر نتایج اجرای طرح دانست و در پایان از همکاری خوب شهروندان با پلیس تقدیر کرد.

 

انتهای پیام/ن

دیدگاه شما

نقشه ماهواره ای اسدآباد
پیش بینی وضعیت هوای اسدآباد
بانک ملت
https://telegram.me/Avaseyedjamal