آخرین اخبار

13. ارديبهشت 1395 - 0:17   |   کد مطلب: 30822
رئیس بنیاد شهید اسدآباد خبر داد
شهید کوروند؛ شهید شاخص اسدآباد در سال 95
رئیس بنیاد شهید اسدآباد با بیان اینکه شهید مرادقلی کوروند به عنوان شهید شاخص این شهرستان معرفی شد، گفت: برنامه‌هایی را برای شناساندن این شهید والامقام در دستور کار داریم.

به گزارش آوای سیدجمال علی وفایی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اسدآباد با اشاره به اینکه شهرستان اسدآباد 403 شهید در دوران دفاع مقدس تقدیم انقلاب کرده است، اظهار کرد: از مجموع شهدای این شهر سه شهید گمنام و تعدادی هم جاویدالاثر هستند.

وی با اشاره به اینکه هر ساله شهدایی در شهرستان‌ها از سوی استان به عنوان شهدای شاخص معرفی می‌شوند، افزود: امسال شهید مرادقلی کوروند به عنوان شهید شاخص شهرستان اسدآباد معرفی شده است.

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران اسدآباد با بیان اینکه شهیدکوروند فرمانده طرح عملیات لشکر 43 امام علی(ع) بود، افزود: این شهید والامقام در عملیات والفجر سلیمانیه عراق در تاریخ 17 اسفندماه سال 64 به مقام شامخ شهادت نائل آمدند.

وی با اشاره به اینکه باید برای معرفی شخصیت شهدا به خصوص شهدای شاخص برنامه‌های مختلفی در دستور کار قرار گیرد، افزود: دلجویی از خانواده‌ این شهید بزرگوار یکی از این برنامه‌هاست.

وفایی در پایان سخنانش یادآور شد: امسال با همکاری سپاه، برنامه‌هایی را به منظور شناساندن شهید شاخص شهرستان اسدآباد در دستور کار قرار می‎دهیم.

انتهای پیام/ن

دیدگاه شما

نقشه ماهواره ای اسدآباد
پیش بینی وضعیت هوای اسدآباد
بانک ملت
https://telegram.me/Avaseyedjamal