آخرین اخبار

13. ارديبهشت 1395 - 15:12   |   کد مطلب: 30991
امام جمعه اسدآباد با بیان اینکه ضعف فرهنگی در جامعه بیداد می‌کند، گفت: کشور در اقتصاد و فرهنگ درگیر حزب‌بازی‌ شده است.

به گزارش آوای سیدجمال به نقل از خبرگزاری فارس از اسدآباد، حجت‌الاسلام سید موسی حسینی‌مجد ظهر امروز در مراسم تجلیل از مربیان عقیدتی ـ سیاسی سپاه ناحیه اسدآباد، با اشاره به بیانات رهبر معظم انقلاب در دیدار با طلاب حوزه‌های علمیه مبنی بر اینکه نکند حوزه به جایی برسد که طلبه، انقلابی نباشد، اظهار کرد: انقلابی بودن، به معنای فاصله نگرفتن از آرمان‌های امام(ره) و به‎روز بودن در اطلاعات سیاسی است.

 

وی با بیان اینکه مربیان عقیدتی ـ سیاسی باید دستورات دینی را بشناسند، افزود: هرچه آگاهی نسبت به دین بیشتر باشد، زمینه بصیرت‌افزایی فراهم می‌شود.

 

امام جمعه اسدآباد مقدمه بصیرت را دین‌داری خواند و گفت: برای ما دردناک‌تر است تحصیلکرده‌های دانشگاهی و حوزوی، مسئولان، درجه‌دارها و روحانیون دارای تحصیلات، درجات و جایگاه باشند، اما خواندن چند آیه قرآن را بلد نباشند که این یک ضعف بزرگ است.

 

این مسئول با انتقاد از عدم پرداخت خمس در جامعه گفت: نسبت به پرداخت وجوهات شرعی در جامعه عمل نشده است.

 

حسینی‌مجد اظهار کرد: این امر نشان می‌دهد هنوز مسائل عقیدتی در جامعه کامل نشده و به مسائل دینی آگاه نیستیم.

 

وی با بیان اینکه هرچه داریم از اصالت انقلاب است، این اصالت را همان دفاع از حریم ولایت و آرمان‌های بزرگ امام(ره) و شهدا دانست و اظهار کرد: این موضوع تعارف‎بردار نیست و باید مطیع آن باشیم.

 

امام جمعه اسدآباد با بیان اینکه خط مشی این انقلاب، ولایت فقیه است، گفت: وقتی رهبر انقلاب وقایع سال 88 را «فتنه» خواندند، برخی اعلام کردند که این اتفاقات فتنه نبوده، بلکه دعوای سیاسی بود.

 

این مسئول با بیان اینکه این حرف بیخود و نابخردانه است، افزود: باید برای این افراد متأسف بود.

 

حسینی‎مجد با بیان اینکه سیاست از دیانت جدا نیست و این دو در کنار هم معنا پیدا می‌کنند، افزود: دینی ارزش دارد که همراه با بصیرت و سیاست باشد.

 

وی با اشاره به اینکه هر که راه و خط ولایت را گم کند، بیچاره است، افزود: فرق نمی‌کند که این فرد اصولگرا باشد یا اصلاح‌طلب و اعتدالی!

 

امام جمعه اسدآباد با بیان اینکه کشور در بحث اقتصاد و فرهنگ درگیر حزب‌بازی‌ها شده است، اظهار کرد: ما سربازان ولایت و چشم نظام نباید درگیر این حزب‌بازی‌ها شویم.

 

وی با اشاره به اینکه باید صداقت را سرلوحه کار قرار داده و در خط ولایت گام برداریم، اظهار کرد: ضعف فرهنگی در جامعه بیداد می‌کند.

 

حسینی‎مجد با بیان اینکه باید با شناخت از ظرفیت‌های فرهنگی در تقویت آن کوشا باشیم به رفتار و منش شهید مطهری پرداخت و گفت: اثرگذاری ایشان به دلیل ارتباط و توسل به خداوند متعال و اهل بیت(ع) است که باید این مهم را الگوی خود قرار داده و از آن درس بگیریم.

انتهای پیام/ن

دیدگاه شما

نقشه ماهواره ای اسدآباد
پیش بینی وضعیت هوای اسدآباد
بانک ملت
https://telegram.me/Avaseyedjamal