آخرین اخبار

21. ارديبهشت 1395 - 19:08   |   کد مطلب: 31095
فرمانده سپاه انصار‌الحسین(ع) همدان گفت: همایش جانبازان 70 درصد به بالا در نیروهای مسلح همدان، 23 اردیبهشت ماه برگزار می‌شود.

به گزارش آوای سیدجمال، سردار غلامعلی ابوحمزه امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در همدان با بیان اینکه نامگذاری روز پاسدار تدبیر امام (ره) بود، اظهار کرد: روز ولادت حضرت اباعبدالله(ع) به عنوان روز پاسدار نامگذاری شد و این نامگذاری به این دلیل بود که همه پاسداران آن حضرت را در زندگی فردی و اجتماعی الگو قرار دهند.

وی با اشاره به درخشش سپاه در طول 38 سال از حیات انقلاب اسلامی، گفت: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در عرصه‌های مختلف فعالیت‌های خوبی داشته که فرمایشات امام راحل و مقام معظم رهبری در خصوص سپاه، گواه رضایت‌مندی به این مجموعه است.

فرمانده سپاه انصار‌الحسین(ع) استان همدان بیان کرد: برنامه‌های مختلفی به منظور پاسداشت و تقدیر از مقام پاسداران و جانبازان در طول سه روز و میلاد امام حسین(ع)، حضرت ابوالفضل (ع) و امام سجاد (ع) پیش‌بینی شده که در این ایام اجرا خواهد شد.

وی همایش پاسداران در رده‌های گوناگون را مطرح کرد و افزود: همایشی نیز با حضور خانواده‌های پاسداران خواهیم داشت و مراسم تجلیل از پاسداران نمونه در رده‌های مختلف نیز برگزار می‌شود.

سردار ابوحمزه ادامه داد: سخنرانی قبل از خطبه‌ها در شهرستان‌ها با حضور سرداران انجام می‎شود تا فعالیت‌ها و تلاش‌های پاسداران و ایثارگران در این سخنرانی‌ها بیان شود.

وی دیدار با خانواده شهدا و ایثارگران را از دیگر برنامه‌ها به مناسبت اعیاد شعبانیه برشمرد و اظهار کرد: همایش جانبازان 70 درصد به بالا در نیروهای مسلح نیز روز پنجشنبه 23 اردیبهشت ماه در اردوگاه ابوذر با حضور مسؤولان و تجلیل تعدادی از جانبازان نیز در برنامه‌ها قرار دارد.

فرمانده سپاه انصار‌الحسین(ع) همدان یادآور شد: بنیاد شهید و امور ایثارگران نیز چهارشنبه 22 اردیبهشت ماه، برنامه‌ای به مناسبت روز پاسدار و جانباز در سالن ابن سینا برگزار خواهد کرد.

انتهای پیام/ن

 

برچسب‌ها: 

دیدگاه شما

نقشه ماهواره ای اسدآباد
پیش بینی وضعیت هوای اسدآباد
بانک ملت
https://telegram.me/Avaseyedjamal