آخرین اخبار

30. ارديبهشت 1395 - 14:04   |   کد مطلب: 31213
وزیر کشور گفت: دولت در قالب اجرایی شدن اقتصاد مقاومتی حاضر است طرح های اقتصاد مقاومتی بسیج در سه استان پایلوت اقتصاد مقاومتی را با تمام قوت اجرا و به کشور معرفی کند.

به گزارش آوای سیدجمال به نقل از سفیرافلاک؛ "رحمانی فضلی" وزیر کشور لحظاتی قبل با حضور در یادواره 10 هزار شهید بسیج عشایری کشور که در خرم آباد در حال برگزاری است با بیان اینکه حضور در این یادواره آن هم بدون دعوت قبلی به لطف خدا بوده است؛ افزود: باید به صورت قلبی و عملی شکر گزار وجود ولایت باشیم و پیرو راه ائمه اظهار؛ شهدا و ولی فقیه زمان خود باشیم. در واقع پیوند ما با ولایت یک پیوند ناگسستنی است.

 

وی در ادامه گفت: ایران به تنها پناهگاه کشورهای اسلامی تبدیل شده است افزود: در این ایام شاهد به ثمر نشیدن میراث امام خمینی(ره) و شهدا هستیم؛ شهدا برای ما معیار عبودیت بندگی و وصل به امامت و ولایت هستند.

 

"رحمانی فضلی" افزود: از سردار نقدی که زحمت برگزاری این یادواره ها را می کشند قدردانی می کنم.

 

وزیر کشور ادامه داد: با شهدا بیعت می کنیم و می گویم از سر دشمنان دست بر نمی داریم و در مقابل قدرت و ظلم کنار نخواهیم آمد.

 

رحمانی فضلی در ادامه به اهمیت اقتصاد مقاومتی اشاره کرد و افزود: ما با یک اقتصاد وابسته و نفتی که چشمش به دست دنیا باشد نمی توانیم استقلال خود را حفظ و الگوی حکومتی موفق به جهان اسلام ارائه دهیم.

 

وی ادامه داد: در این شرایط که رهبر معظم انقلاب؛ اقتصاد مقاومتی را به عنوان مسیری درست معرفی کرده است؛ باید آن را به درستی اجرا کنیم.

 

وزیر کشور لرستان را به عنوان یکی از سه استان الگوی اجرای اقتصاد مقاومتی معرفی کرد و افزود: امروز همزمان با این یادواره؛ اولین جلسه اقتصاد مقاومتی در لرستان اجرا می شود.

 

رحمانی فضلی بیان داشت: دولت در قالب اجرایی شدن اقتصاد مقاومتی حاضر است طرح های اقتصاد مقاومتی بسیج را در سه استان پایلوت اقتصاد مقاومتی با تمام قوت اجرا و به کشور معرفی کند.

 

انتهای پیام/ن

دیدگاه شما

نقشه ماهواره ای اسدآباد
پیش بینی وضعیت هوای اسدآباد
بانک ملت
https://telegram.me/Avaseyedjamal