آخرین اخبار

31. ارديبهشت 1395 - 16:25   |   کد مطلب: 31228
امام جمعه اسدآباد با بیان اینکه انتظار از آمدن حضرت صالحب الزمان(عج) یک وظیفه سنگین است، گفت: یا مهدی(عج) گفتن نباید تنها یک شعار باشد، بلکه باید با شکوفا کردن فرهنگ دینی، جامعه متقی شود.

به گزارش آوای سیدجمال؛ حجت‌الاسلام سید موسی حسینی‌مجد در خطبه‌های نماز جمعه این هفته شهرستان اسدآباد، با توصیه نمازگزاران به رعایت تقوای الهی و دوری از گناهان، اظهار کرد: ایمان به خدا به تندرستی روح و روان کمک می‌کند و کسانی که ایمان و توکل‌شان به خداوند متعال بیشتر باشد، قطعا" موفق خواهند بود.

 

وی با بیان اینکه بسیاری از مشکلات جسمی ریشه در اضطراب‌ها و نگرانی‌های روحی دارد، گفت: اگر انسان با ایمان باشد این جنگ اعصاب‌ها و مشکلات روحی به او حمله ور نمی‌شود و در نتیجه ناراحتی روحی بر جسم تأثیر نخواهد گذاشت.

 

امام جمعه اسدآباد با بیان اینکه امراض و بیماری‌ها ریشه در مشکلات روحی و روانی دارد، گفت: یکی از راه‌های پیشگیری از مشکلات روحی تقویت اعتقادات دینی و معنوی است.

 

وی با اشاره به آمار بالای خودکشی در جامعه، گفت: یکی از دلایل اینکه افراد به فکر خودکشی می‌افتند، این است که فرد احساس می‌کند که به بن بست رسیده ولی کسی که ایمان و اعتقادش قوی باشد به فکر خودکشی نمی افتد.

 

حسینی‌مجد ادامه داد: کسی اعتقاد به امرو معنوی، دینی، مذهبی، خدا و اهل بیت(ع) دارد، به فکرپوچی نمی افتد و با دعا و ذکر به دنبال حل مشکلات خود می‌رود.

 

 وی با بیان اینکه بدن انسان یک امانت است که در اختیار او قرارگرفته است، گفت: در آستانه ماه رمضان هستیم و در روایت می‌فرمایند که اگر کسی بیماری دارد و هر جا احتمال می‌دهد که روزه گرفتن بیماریش را تشدید می‌کند، روزه بر او حرام است.

 

 امام جمعه اسدآباد با تبریک ایام شعبانیه، گفت: مهم‌ترین مناسبت این ایام ولادت باسعادت منجی عالم بشریت حضرت مهدی(عج) است که هر چه از فضیلت های ایشان بگویئیم کم  است.

 

وی با بیان اینکه غیبت صغری حضرت صالحب الزمان 69 سال ادامه پیدا کرد و هم اکنون در غیبت کبری قرار داریم، گفت:  در کودکی به امامت رسیدن، عمر طولانی و به ظهور رسیدن این امام همام از معجزات الهی است.

 

حسینی‌مجد با بیان اینکه حضرت مهدی(عج) با ظهورش تمام برکات را کامل و ددنیا را از گرفتاریها نجات می‌دهد، گفت: البته وظیفه ما در برابر ظهور و میلاد حضرت سنگین است که یکی از وظایف برپایی جشن باشکوه برای میلاد پر برکت ایشان است.

 

وی با بیان اینکه چراغانی کوچه‌ها و خیابان‌ها تیری است بر قلب دشمن اسلام، از مردم خواست با برپایی جشن و سرور این ایام را گرامی بردارند.

 

امام جمعه اسدآباد گفت: با برپایی جشنی باشکوه برای امام زمان(عج) نشان می‌دهیم که مذهب ما مذهبی کامل و بدون نقص است و همین مذهب ما را هدایت و راهنمایی می‌کند.

 

وی با تأکید بر اصلاح جامعه از وجود ماهواره ها، گفت: ماهواره ام الفساد است و اگر یک شیعه واقعی هستید و یا مهدی(عج) سر می‌دهید باید از این ام الفسادها دست بکشید و با عمل به دین مساجد را پر از جمعیت کنید.

 

 حسینی‌مجد با بیان اینکه انتظار از آمدن حضرت صاحب الزمان(عج) یک وظیفه سنگین است، گفت: یا مهدی(عج) گفتن نباید تنها یک شعار باشد و باید با شکوفا کردن فرهنگ دینی، جامعه متقی شود.

 

وی با بیان اینکه روز نیمه شعبان را به نام  روز سربازان گمنام نامیده اند، گفت: نیروهای وزرات اطلاعات با لقبی که امام خمینی(ره) به آنان به عنوان سرابزران گمنام داد.

 

امام جمعه اسدآباد با اشاره به فرمایش رهبر انقلاب خطاب به نیروهای اطلاعات گفت: این افتخار شما را بس که امام(ره)  از تلاش‌های شما اظهار رضایت کردند و شما را به عنوان سربازان گمنام خواندند.

 

وی افزود: تلاش‌های این افراد و نیروهای ارزشمند اطلاعات بر کسی پوشیده نیست که در عملیات‌های برون مرزی و دورن مرزی و مبارزه با گروهک‌های تروریستی مقابل هجمه دشمن می‌ایستند.

 

انتهای پیام/ن

دیدگاه شما

نقشه ماهواره ای اسدآباد
پیش بینی وضعیت هوای اسدآباد
بانک ملت
https://telegram.me/Avaseyedjamal