3. خرداد 1395 - 10:15   |   کد مطلب: 31265
به مناسبت سوم خرداد سالروز آزادسازی خرمشهر برگزار شد:
روستای وندرآباد اسدآباد میزبان مسابقه پینگ پنگ+عکس
رئیس هیأت ورزش روستایی اسدآباد خبر داد: به مناسبت سوم خرداد سالروز آزادسازی خرمشهر یک دوره مسابقه پینگ پنگ به میزبانی روستای وندرآباد اسداباد برگزار شد.

 یوسف ولی‌زاده در گفت‌وگو با خبرنگار آوای سیدجمال؛ از برگزاری یک دوره مسابقه پینگ پنگ در روستای وندرآباد خبر داد و گفت: در این دوره از مسابقات که به همت هیأت ورزش روستایی، هیأت پینگ پنگ و بخشداری مرکزی اسدآباد برگزار و بزرگسالان و نونهالان به رقابت پرداختند.

 

وی ادامه داد: در این مسابقه که 25 نفر از ورزشکاران روستاهای شهرستان و شهر اسداباد حضور داشتند، پس از قرعه کشی و گروه بندی ورزشکاران مسابقات با رقابت بازیکنان انجام شد.

 

رئیس هیأت ورزش روستایی اسدآباد گفت: در پایان این رقابت‌ها در بخش بزرگسالان اقایان شاهین سمیعی، سید سبحان سجادی، محمد رضا صوفیانی به ترتیب مقام‌های اول، دوم و سوم و در بخش نونهالان سینا حبیبی، اریا کاشفی و امیر حسین نظری مقام های اول تا سوم را کسب کردند.

 

وی با اشاره به اهداء جوائز در پایان مراسم، گفت: اقای شاهین سمیعی، یکی از مربیان فعال در رشته پینگ پنگ است که در این دوره از مسابقات مقام اول را کسب کرد، در اقدامی جایزه خود را به سینا حبیبی در بخش نونهالان تقدیم کرد و این عمل هم قابل تحسین و هم تشویق است.

 

ولی‌زاده گفت: آقای سمیعی به جهت بالا بردن انگیزه در رده‌های پایه در رشته پینگ پنگ این عمل شایسته را انجام داده است.

 

انتهای پیام/ن

دیدگاه شما

نقشه ماهواره ای اسدآباد
پیش بینی وضعیت هوای اسدآباد
بانک ملت
https://telegram.me/Avaseyedjamal