آخرین اخبار

15. خرداد 1395 - 8:34   |   کد مطلب: 31372
نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی گفت: نمایندگان مردم به دور از حاشیه‌سازی‌ها با همکاری دولت نقش مهمی را در حل مشکلات ایفا کنند.

به گزارش آوای سیدجمال به نقل از خبرگزاری فارس از اسدآباد، امیر خجسته امشب در جمع مردم شهرستان اسدآباد با گرامیداشت یاد و خاطره‌ شهدای اسدآباد، اظهار کرد: شهید علیرضا الهیاری یکی از شهدای به‌نام اسدآباد بود که در عرصه جنگ تحمیلی جانانه درخشید.

وی تصریح کرد: اگر امروز این انقلاب و نظام پایدار مانده، به برکت خون پاک شهدا و آرمان‌های بلند امام راحل بوده است.

نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس خدمت به مردم را عبادت خواند و گفت: این عبادت نصیب ما نمایندگان مجلس شده و امید آن داریم که بتوانیم در این عرصه به خوبی بدرخشیم.

وی با اشاره به مشکلات اساسی مردم در زمینه اشتغال و اقتصاد، گفت: باید نمایندگان مردم به دور از حاشیه‌سازی‌ها با همکاری دولت نقش مهمی را در حل مشکلات ایفا کنند.

خجسته با اشاره به انتخاب اکبر رنجبرزاده و بهروز نعمتی به عنوان عضو هیأت رئیسه مجلس، گفت: انتخاب دو فرد اسدآبادی در بین 300 نماینده مجلس هم یک افتخار و هم فرصتی مناسب برای پیشرفت و توسعه استان و شهرستان اسدآباد است که باید نمایندگان در کنار هم از آن استفاده کنند.

وی از شکل‌گیری مجمع نمایندگان استان همدان در آینده‌ای نزدیک خبر داد و گفت: در این مجمع 9 نفر نماینده عضو خواهند شد و به طور حتم اثرگذاری خود در توسعه پایدار استان را همراه خواهند داشت.

انتهای پیام/ن

دیدگاه شما

نقشه ماهواره ای اسدآباد
پیش بینی وضعیت هوای اسدآباد
بانک ملت
https://telegram.me/Avaseyedjamal