آخرین اخبار

17. مهر 1397 - 9:16   |   کد مطلب: 31414
علی حیدری رئیس سابق صنعت، معدن و تجارت اسدآباد بعداز گذشت حدود 10 سال از اسدآباد رفت و جای خود را به رحیم قربانی یکی از کارمندان اداره دارایی شهرستان داد.

به گزارش آوای سیدجمال؛ دیروز ظهر بود که مدیری در اسدآباد برکنار و فردی جدید به عنوان سرپرست جای او بر صندلی ریاست نشست.

 

صدای صوت اذان در سالن فرمانداری اسدآباد پیچیده بود که مسئولان صنعتی، معدن و تجارت استان و شهرستان وارد سالن شدند و بی توجه به صدای اذان و وقت نماز راهی سالن جلسه شدند.

 

گویی مراسم تودیع و معارفه در راه بود و علی حیدری بعداز حدود10 سال خدمت برکنار و فردی از کارمندان اداره دارایی بر صندلی ریاست تکیه می زد.

 

فرماندار اسدآباد در این نشست اشاره ای به فعالیت علی حیدری در اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان داشته و گفت: وی نفوذ خوبی در بین بازاریان و کسبه داشت و در جذب اعتبارات خوب کار کرد.

 

کریم حمیدوند گفته است که در انتخاب رحیم قربانی سرپرست جدید اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان دخالتی نداشتم و در زمان معرفی وی، او را فردی علاقه مند به کار دیده است و از وی حمایت خواهد کرد.

 

رئیس سازمان صنعت، معدن وتجارت استان همدان هم گفته که در تیم سازمانی خود فردی را به اندازه ریاست پیدا نکرده و در زمان معرفی اقای قربانی از دارایی مخالفتی نکرده و از وی کار تنها کار میخواهد نه دخالت امور سیاسی.

 

متین گفته که در انتخاب مدیران شهرستانی بدون نظر فرماندار مدیری را انتخاب نمی‌کند و در این شهرستان هم با مشورت فرماندار بوده است.

 

وی گفته که مدیر باید بی حاشیه و در خدمت مردم باشد؛ تاکنون هیچ نیروی سیاسی در شهرستان ها نداشته است.

 

در این نشست حکم سرپرستی اداره صنعت معدن و تجارت اسدآباد به رحیم قربانی داده شد.

 

سؤالی مطرح است که مدیری که به وقت نماز معارفه می شود و بی توجه به نماز ادامه مسیر جلسه و مراسم طی می‌شود، آیا سرانجامی خواهد داشت!؟

 

انتهای پیام/ن

 

 

دیدگاه شما

نقشه ماهواره ای اسدآباد
پیش بینی وضعیت هوای اسدآباد
بانک ملت
https://telegram.me/Avaseyedjamal