آخرین اخبار

18. مهر 1397 - 11:31   |   کد مطلب: 31421
ملی‌پوش کاراته‌کا همدانی گفت: مسئولان همدان به دغدغه ورزشکاران ملی‌پوش توجه کنند.

به گزارش آوای سیدجمال، به نقل از نافع؛ مهدی شهگل کاراته‌کا جوان همدانی و عضو تیم ملی کاراته کشور، متولد سال 1379 در همدان است که با کسب مدال‌های رنگارنگ از افتخارات ورزشی استان همدان به شمار می‌رود، این ورزشکار موفق همدانی زیر نظر پدرش توانسته افتخارات زیادی را برای استان کسب کند.

 

این ورزشکار جوان که حدود سه سال سابقه عضویت در تیم ملی را دارد، یک ماه پیش در مسابقات بین‌المللی جام وحدت در رده سنی بزرگسالان شرکت کرد و توانست مقام سوم را از آن خود کند.

 

شهگل در گفت‌و‌گو با خبرنگار نافع با اشاره به حضورش در مسابقات بین‌المللی ارومیه، اظهار کرد: 14 کشور از جمله برزیل، اکوادور، آذربایجان، آمریکا، ترکیه و هند در این مسابقات حضور داشتند که توانستم عملکرد قابل قبولی را در سطح بین‌المللی داشته باشم.

 

وی به برگزاری مسابقات درون اردویی انتخاب لیگ جهانی در 11 مهرماه اشاره کرد و گفت: در این مسابقات به عنوان یکی از دو نفر ورزشکار منتخب برای مسابقات لیگ جهانی چین انتخاب شدم .

 

این کاراته‌کا همدانی بیان کرد: مسابقات لیگ جهانی در چین دی ماه امسال برگزار خواهد شد که امیدوارم بتوانم مدال خوش رنگی برای ایران کسب کنم.

 

شهگل خاطرنشان کرد: عرفان داودی ملی پوش همدانی از جمله ورزشکاران موفق استان است که به دلیل مشکلاتی که با بی‌توجهی‌ها به ورزشکاران ایجاد می‌شود، اکنون در این رشته ورزشی فعالیت ندارد.

انتهای پیام /

برچسب‌ها: 

دیدگاه شما

نقشه ماهواره ای اسدآباد
پیش بینی وضعیت هوای اسدآباد
بانک ملت
https://telegram.me/Avaseyedjamal