آخرین اخبار

23. مهر 1397 - 22:39   |   کد مطلب: 31448
رئيس پليس آگاهي استان همدان خبر داد
انهدام باند سارقان داخل خودرو در همدان
رئيس پليس آگاهي استان همدان، از شناسايي و انهدام باند سارقان و كشف 11 فقره سرقت داخل خودرو در اين استان خبر داد.

به گزارش آوای سیدجمال، به نقل از  نافع، رضا زارعي در جمع خبرنگاران از انهدام باند سارقان داخل خودرو در همدان خبر داد و اظهار کرد: به دنبال افزايش سرقت باطري خودرو در سطح شهرستان همدان تحقيقات پيرامون موضوع در دستور كار مأموران پلیس آگاهی قرار گرفت.

وي با بیان اینکه با انجام شگردهای خاص پلیسی، سارق حرفه‌ای قطعات خودرو که به تازگي از زندان آزاد شده بود تحت نظر قرار گرفت، گفت: سارق در حين سرقت قطعات خودرو در سطح شهر دستگير و به پليس آگاهي منتقل شد.

رئيس پليس آگاهي استان همدان بیان کرد: متهم در بازجویی‌های فنی و تخصصی، به 11فقره سرقت باطري خودرو اعتراف کرد و با راهنمایی سارق، 2 نفر از خريداران اموال مسروقه دستگير شدند.

وی با بیان اینکه در بازرسي از گاراژهاي خریداران اموال مسروقه 5 دستگاه باطري مسروقه كشف شد، افزود: متهمان با تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شدند.

زارعی در ادامه از کشف لوازم قاچاق در همدان خبر داد و تصریح کرد:  مأموران اداره مبارزه با قاچاق کالا و ارز پليس آگاهی در حين کنترل خودروهاي عبوري در ايستگاه بازرسي شهيد زارعي به يک دستگاه اتوبوس مشکوک شده و آن را متوقف کردند.

وی به مسیر حرکت اتوبوس اشاره کرد و ادامه داد: این اتوبوس از یکی از شهرستان‌های غربی به مقصد اصفهان در حال حرکت بود.

رئيس پليس آگاهي استان همدان خاطرنشان کرد: در بازرسي از این اتوبوس 21 دستگاه جاروبرقي، 24 دستگاه ترانس برق به ارزش تقريبي 600 ميليون ريال کشف و یک نفر متهم به مرجع قضائی معرفی شد.

وی در ادامه یادآور شد: مأموران گشت خودرويي پليس آگاهي استان نیز يک دستگاه موتور سيکلت سنگين 400 سي سي هوندا فاقد پلاک را متوقف کردند.

زارعی اظهار کرد: در بررسي‌ها مشخص شد که ارکان این موتورسیکلت مخدوش و سنگ گرفته بوده و راکب آن فاقد هر گونه مجوز و مدارک قانوني است.

وی در پايان گفت: در اين راستا پرونده تشکيل و در تعزيرات حکومتي تحت رسيدگي است.

انتهای پیام/

برچسب‌ها: 

دیدگاه شما

نقشه ماهواره ای اسدآباد
پیش بینی وضعیت هوای اسدآباد
بانک ملت
https://telegram.me/Avaseyedjamal