آخرین اخبار

6. آبان 1397 - 23:02   |   کد مطلب: 31488
نماینده مردم همدان گفت: من به آقای وزیر هشدار دادم که مراقب فرزند خود و داماد خود باشند که وارد فساد و آلودگی نشوند. اگر کسی آقازاده‌اش،‌ دامادش در کار قاچاق باشند قطعا عزمی برای مبارزه با فساد ندارد.

به گزارش آوای سیدجمال،به نقل از نافع، شب گذشته در نشست غیر علنی مجلس شورای اسلامی چهار وزیر پیشنهادی توانستند از نمایندگان رای اعتماد بگیرند. آقای شریعتمداری وزیر سابق صنعت این بار تنها صندلی خود را از وزارت صمت به وزارت وزیر تعاون، کار و رفاه برد و در پست جدید خود مشغول به کار شد.

 

محمد شریعتمداری،‌ مردی که ۴۰ سال است در کشور  در سمت‌های مختلف از جمله وزیر ، وکیل و مدیر  قرار داشته، از آن صندلی مدیریت به آن صندلی دیگر و از آن میز وزارت به میز وزارتی دیگر نقل مکان می‌کند.

رای دوباره مجلس به شریعتمداری با وجود عملکرد بسیار ضعیف وی و وجود چندین فساد در این وزارت خانه سبب تعجب بسیاری از افراد می‌شود.  پرونده فساد گسترده واردات خودروهای خارجی به کشور و تخصیص ارز به وارد کنندگان رد پای او و اطرافیانش دیده می‌شود.

 

*نمایندگان خودشان هم امضای خودشان را قبول ندارند

 

قبلا نامه استعفای  شریعتمداری  توسط نمایندگان به امضا رسیده است اما اکنون با ۱۹۶ رای موافق همان نمایندگان به وزارت کار می‍‌رسد.

وزارت کار، وزارت متولی حقوق کارگران و صندوق تامین اجتماعی و بازنشستگی و سهام عدالت.. وزارتی که می خواهد صدها شرکت دولتی زیرمجموعه خود را واگذار (خصوصی سازی) کند حالا به دست محمد شریعتمداری افتاده است. خصوصی سازی، از میان رفتن سرمایه های دولتی و عارت اموال عمومی،‌ تعطیلی کارخانه‌ها و بیکاری کارگران و چاق شدن سرمایه داران تحت حمایت با معوقات بانکی سربه فلک کشیده در سایه طرح مصوب مجلس برای معافیت واگذاریها و پرداخت وام به خریداران.

 

وزارت درماندگان و بازتشستگان و کارگران و به استضعاف کشیده شدگان حالا به دست کسی افتاده است که ارز دولتی تخصیص می‌دهد و حتی از دستور رییس جمهور برای انتشار لیست سرباز می زند.

محمد شریعتمداری سابقا به آقای روحانی اعلام کرد که دستور شما را اجرا نخواهم کرد. داماد وی دارای اتهام کلاهبری و جعل و برجسازی با معوقات بانکی است.

*آقای شریعتمداری مراقب داماد خود باشید

امیر خجسته نماینده مردم همدان  درباره فساد ورود چند ده هزار خودروی لوکس به کشور زیر نظر وزارت صنایع و معادن گفت:  مگر ممکن است شخص آقای وزیر از این فساد قابل رهگیری و گسترده بی‌خبر بوده باشد؟ این فساد زیر نظر معاونان او صورت گرفته است.

وی می‌گوید: آقایان که هنوز بر سر صندلی‌هایشان نشسته‌اند دهن کجی به مردم است. چرا این‌ها تعیین تکلیف نشده‌اند؟ چرا آقای خسرو تاج رییس سازمان توسعه تجارت که عامل همه ثبت سفارش‌ها بوده هنوز سر کارش است؟ 

او افزود:  من به آقای وزیر هشدار دادم که مراقب فرزند خود و داماد خود باشند که وارد فساد و آلودگی نشوند. اگر کسی آقازاده‌اش،‌ دامادش در کار قاچاق باشند قطعا عزمی برای مبارزه با فساد ندارد.
منبع:ترهن نیوز
انتهای پیام/ن

برچسب‌ها: 

دیدگاه شما

نقشه ماهواره ای اسدآباد
پیش بینی وضعیت هوای اسدآباد
بانک ملت
https://telegram.me/Avaseyedjamal