آخرین اخبار

8. مرداد 1399 - 12:15   |   کد مطلب: 36404
بی توجهی به دستورالعمل های بهداشتی:
احضار و بازداشت ۳ داماد در شهرستان اسدآباد
معاون فرماندار اسدآباد، از احضار و بازداشت سه داماد، همزمان با اجرای طرح محدودیتهای اجتماعی در این شهرستان خبر داد.

به گزارش آوای سیدجمال، حمزه عبدکوند گفت: با توجه به دستور ستاد مقابله با کرونا و ممنوعیت برگزاری مراسم ، سه داماد که با برگزاری مراسم جشن و عروسی، سلامتی مردم را به خطر انداختند، به کمک دستگاه قضا  احضار و بازداشت شدند.

وی با بیان اینکه شهرستان اسدآباد از ابتدای شیوع کرونا در بخش پیشگیری، کنترل و مقابله با کرونا پیش رو بوده و حتی در مقطعی وضعیت شرایط شهرستان سفید شد، خاطرنشان کرد: همجواری با استانهای غرب کشور که در وضعیت قرمز قرار داشتند و برخی  بی توجهی‌ها و سهل انگاری‌ها، متأسفانه شرایط شهرستان به وضعیت زرد تغییر یافت.

 

 

معاون فرماندار اسدآباد با اشاره به اینکه گشت کرونا در شهر و روستاهای این شهرستان راه اندازی شده و این گشت نظارت لازم را بر رعایت پروتکل‌های بهداشتی دارد، گفت: ستاد مقابله با کرونای شهرستان دارای چهار کمیته  است و با تشکیل کمیته امنیتی و انتظامی کرونا در حال حاضر از مجموعه جامعه هدف شامل: نانوایی‌ها و مطب‌ها بازرسی میشود. 
 

هم اکنون در استان همدان، شهرستانهای همدان، ملایر، تویسرکان ، نهاوند و کبودراهنگ در وضعیت قرمز به سر می برند. شهرستانهای  اسدآباد، فامنین ، رزن، درگزین و بهار نیز در وضعیت زرد قرار دارند.

منبع: صداوسیما

دیدگاه شما

نقشه ماهواره ای اسدآباد
پیش بینی وضعیت هوای اسدآباد
بانک ملت
https://telegram.me/Avaseyedjamal