آخرین اخبار

6. آبان 1397 - 20:43   |   کد مطلب: 31502
امام جمعه اسدآباد گفت: امروز در جای جای جهان شهید «محمدحسین فهمیده» را به عنوان اسطوره تاریخی می‌شناسند که برای جوانان کشور ایران اسلامی موجب مباهات است.

به گزارش آوای سیدجمال، به نقل از دفاع‌ پرس از همدان، حجت‌الاسلام «سیدموسی حسینی‌مجد» امام جمعه اسدآباد در مراسم زنگ مقاومت، ایثار و پیروزی آموزشگاه شهید خسرو آزرمی به مناسبت آغاز هفته بسیج دانش‌آموزی در شهرستان اسدآباد، اظهار داشت: باید این دانایی و آگاهی را از شهدایی چون شهید فهمیده‌ها فراگرفت و در سه جهت خودسازی، سلامت جسمانی و علم و دانش حرکت کرد چرا که فکر معنوی و روح بلند در کنار صحت جسم انسان را به بالاترین مدارج و موفقیت‌ها نائل خواهد آورد.

امام جمعه اسدآباد با بیان اینکه باید یاد شهادت‌طلبی و ایثارگری‌های شهدا را گرامی بداریم، افزود: افتخار همه ما مسلمانان بر این پایه قرار گرفته که دنباله‌رو امام حسین (ع) هستیم و امروز بعد از گذشت 3 قرن هنوز هم در جای جای جهان این امام بزرگوار دارای عزت و آبرو بوده و در قلب جهانیان جای دارد.

وی ادامه داد: امروز میلیون‌ها نفر در راهپیمایی اربعین حسینی با گذشت قرن‌ها هنوز هم پیام امام حسین (ع) را به جهان می‌رسانند که این امر نشان از معجزه خدایی است و اگر خدا بخواهد خون بر شمشیر پیروز خواهد بود.

حسینی‌مجد تصریح کرد: دوران دفاع مقدس ایران اسلامی نیز نمونه بارزی از معجزه الهی بود که ملت کشور ایران با دست خالی در برابر صدام و 80 کشور حمایت‌کننده از صدام از دین، ولایت، امام و ایده‌های امام خمینی ایستادگی کردند.

امام جمعه اسدآباد با تأکید بر اینکه راه امام حسین (ع) همواره ادامه دارد، خاطرنشان کرد: تا زمانی‌که ظلم و کفر وجود داشته باشد، ظلم‌ستیزی دوستداران امام حسین (ع) نیز در تمامی جهان ادامه خواهد داشت و چراغ ظلم‌ستیزی به تأسی از ایشان خاموش نخواهد شد.

در پایان زنگ مقاومت و ایثار و پیروزی آموزشگاه شهید خسرو آزرمی با حضور فرماندار و امام جمعه شهرستان و دانش‌آموزان این مدرسه نواخته شد.

شهرستان اسدآباد دارای 67 دانش‌آموز شهید والامقام بوده که شهید محمدرسول رضایی 13 ساله از جمله شهدای دانش‌آموز این شهرستان است.

انتهای پیام/

دیدگاه شما

نقشه ماهواره ای اسدآباد
پیش بینی وضعیت هوای اسدآباد
بانک ملت
https://telegram.me/Avaseyedjamal